שתיית אלכוהול בחתונה

תכנון של כל אירוע באשר הוא מחייב כיום גם שימת דגש לנושא השתייה אשר תוגש בו לאורחים, לרבות הנושא של האלכוהול. האמת היא כי איך שלא נביט על כך נגלה כי אלכוהול קובע במידה רבה את ההצלחה של אירועים מהסוג של חתונות. האלכוהול עוזר לאורחים ולמוזמנים להפיג את ההתרגשות, הוא משמח לבב אנוש ויש לו גם משמעות סמלית. אלכוהול טוב ואיכותי תורם לאירוע ומשפר אותו בצורה קיצונית. רוב האורחים המגיעים אל החתונה נהנים משתיית אלכוהול ומתחילים איתה עוד לפני החופה. במילים אחרות, אלכוהול הוא אינדיקציה לאיכות החתונה גם עבור מי שאינו נוהג לשתות להנאתו.

מלבד המוזמנים והאורחים המעוניינים ליהנות באירוע, אלכוהול עוזר גם לחתן ולכלה. הוא מקרב בין החברים והמשפחה, יוצר אווירה חיובית ומוריד את הלחץ. רצוי לבחור מקום מרכזי עבור בר האלכוהול בחתונה ולהקפיד על היצע רחב ככל האפשר. מעבר לכך, יש עוד כמה טיפים שיבטיחו שילוב נכון של אלכוהול בחתונה.

טיפים לשתייה נבונה        

על מנת לשתות אלכוהול בחתונה בצורה אחראית ונבונה יש לשים דגש על הנושאים הבאים:

  1. שתייה ונהיגה – רצוי לדאוג להסעות עבור חתונות המתקיימות במקומות רחוקים וכך למנוע מהאורחים מצב של שתייה ונהיגה. חל איסור חמור על נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, גם באירועים חד פעמיים כמו חתונות.
  2. מגוון – יש מגוון עצום של סוגי אלכוהול והתפקיד של החתן והכלה הוא לדאוג למבחר העונה על צרכי האורחים. רצוי לברר מראש מה האורחים אוהבים לשתות, לתת מספר אופציות ולהקפיד על גיוס ברמנים מקצועיים ומהירים.
  3. כמות – אלכוהול שנגמר באמצע החתונה עלול להוריד לטמיון חודשים ארוכים של הכנות. נסו למנוע מצב כזה בעזרת ספירה של כמות בקבוקי האלכוהול ביחס לאורחים, לרבות צעירים מעל גיל 18 ששותים יותר ממבוגרים.

שתיית אלכוהול היא חלק מהמאפיינים של אירועי חתונה. רצוי להתחיל בשתייה על בטן מלאה, לא לערבב בין סוגי אלכוהול ולא לשכוח לשמוח יחד עם החתן והכלה.

Posted in ארגון חתונה, הכנות לחתונה.