חליפות חתן 2015

זה מכבר גם חתנים החלו מחכה לך בחנויות להשקיע כסף רב ברכישת בגדים לחתונה. מה שפעם היה מנת חלקן של הכלות בלבד, הפך עם השנים ובמיוחד בשנים האחרונות, למשהו שגם גברים מתייחסים אליו בכובד ראש ומוכנים להשקיע בו כסף רב. במיוחד כשמדובר בחליפות חתן.
מה שאנחנו רואים בעיצוב בגדי חתונה לגברים בשנים האחרונות, זו סתירה, התנגשות עיצובית. מצד אחד, חליפות חתן מסוגים ובצבעים שונים, מחליפות שמזכירות אנשי עסקים ועד חליפות קלאסיות סטייל שנות הארבעים-חמישים, ומצד שני, בגדי ספורט אלגנט רכים, שלא נגיד זרוקים. הכל תלוי בסוג החתונה, וכמובן בחתן.

אז לפני שנספר על חליפות חתן 2015, מה מחכם לכם בחנויות, נספר לכם בקצרה, כיצד בוחרים מה ללבוש, חליפה או בגדי ספורט אלגנט, בכל זאת, זו החתונה שלכם.

  • סוג ומועד החתונה – אם מדובר בחתונה צהריים קייצית, אל תמהרו לקנות חליפה, כי אתם תרגישו לא נוח בה, מצד שני, אם אתם חוגגים בערב ברוב הדר ופאר, חליפה תתאים לכם.
  • איזה סוג גברים אתם – יש אנשים שבנויים לחליפות, אנשים שרגילים ללבוש בגדי ספורט או בגדים אלגנטיים כל ימות השנה. אם אתם כאלה, אז אל תשנו את זה בחתונה. מצד שני, אם אתם כל השנה לובשים בגדים זרוקים, תחפשו משהו הרבה קליל גם לחתונה, בסופו של דבר, זו החתונה שלכם.
  • מה האישה אומרת – כן, בסופו של יום, גם אם האישה תראה אותכם עם הבגדים רק בערב החתונה, אל תנסו לקנות משהו שהיא לא אוהבת ולא מסכימה לו. חבל להתחיל את הנישואים ברגל שמאל.

חליפות חתן 2015 – מה אנחנו מציעים לכם?

ראשית, אנחנו רואים יותר ויותר חליפות במגוון צבעים. לא עוד חליפות בכחול או שחור, אלא אפשר למצוא חליפות גם בצבעים אחרים, סגול, אפור, לבן, חום ומי שרוצה להתפרע יכול למצוא גם חליפות בצבעים יותר קיצוניים.

שנית, בהתאם למה שציינו קודם, יש נטייה יותר ללכת על האמצע. כלומר, חליפות אך קלילות יותר, חליפות קייציות. לא כאלה עם עניבה וממחטה, אלא חליפות 3 חלקים, פתוחות ורחבות יותר. זה מוביל אותנו לנקודה השלישית.

שלוש, החליפות הן בהתאמה אישית כמובן, הן מחוטבות לפי מבנה הגוף ומטרתן לא רק להיראות יפה אלא גם לגרום לנו להרגיש טוב.

ארבע, תוספות. אם אין עניבה אז יש פפיון, יש מי שגם מוסיף כובע, מתאים במיוחד למי שאוהב את המראה של הגברים מסדרת הטלוויזיה מד-מן, ולא לשכוח גם ממחטה בכיס. יש גם חתנים שבוחרים להתחתן בחליפה עם שלייקס.

חמש, ווסט. כן, גברים שרוכשים חליפות חתן, לא מוותרים על הווסט המהודר, כאלה עם רכס כפול או עם צווארון. מה שבטוח, אחרי שתשברו את הכוס, תוכלו להוריד את החליפה, להישאר עם הווסט היפה, ואז להתחיל לרקוד.

Posted in ארגון חתונה, הכנות לחתונה.