בלונים לאירועים אטרקציה בצבעים

מזל טוב! הגיע העת לחגוג את האירוע החשוב. חיינו מורכבים ממספר אירועים שאין משפחה שלא מציינת אותם בחגיגה גדולה עם כל החברים והמשפחה. ברית\ה, בר\בת מצווה, גיוס לצבא, ימי הולדת כל שנה, אירוסין, חינה, חתונה ועוד ציוני דרך רבים שכולם עוברים בחיים שתמיד נותנים לנו סיבה למסיבה גדולה.

הפקת אירוע מורכבת ממספר תחומים מרכזיים, שאירוע הוא לא באמת אירוע מושלם בלעדיהם, והם: הגברה ותאורה, קייטרינג ומוזיקה, וכמובן אטרקציות ועיצוב המקום בהתאם לאופיים של החוגגים. פריט מרכזי אשר מתאים לכל חלק במסיבה, וכיום תופס מקום מרכזי בחלק מכל הפקה הם זרי בלונים עם הליום או בלעדיו. בלונים בכל צבעי הקשת השונים יכולים לקשט את במת התקליטן, שולחנות הבופה, הכניסה לחופה, שערי הכניסה והיציאה לגן האירועים וכן הלאה הרשימה עוד ארוכה ארוכה.

בלונים משתלבים בכל אירוע בכל גיל

  • חתונות וחינות – בעבר היה נהוג לשחרר לרקיע יונים צחורות מתוך קופסא, מכיוון שכיום הדבר נתפס כלא מוסרי, את מקום היונים תפסו בגאווה הבלונים לאירועים. בחתונות רבות וודאי יצא לכם לפגוש שחרור זרי בלונים המנופחים בהליום, שעושים דרכם בחן לעבר העננים במעוף מדהים. בחתונות, בחינות, בר מצווה, וכל אירוע שרוצים להכניס בו צבע לבלונים יש מקום.
  • בת מצווה \ בר מצווה – בלונים לבת מצווה או בר מצווה, בחגיגת יומולדת 12/13 מחפשים הרבה הורים להעניק לאירוע פן צבעוני שמתאים לכל באי החגיגה, ואיך לא? בלונים היא תשובה נפלאה בכל סביבה. בניית הספרות המציינות את גיל המצוות באמצעות בלונים בשלל הצבעים מוצבים כיום בכל אירוע, בכל צבע.
  • בריתות וימי הולדת – האירועים המרכזיים שהם לא באמת מושלמים ללא בלונים הם אלו שקהל היעד המרכזי בהם הם ילדים קטנים. אין צורך לומר שיום הולדת ללא בלונים זו לא יומולדת אמיתית. ללא ספק במקרה של חגיגה שכזו, בלונים מתנופפים בצבעים זוהרים הם פריט חובה להשלמת ההפקה.

קישוט מודרני וצבעוני במחיר הגיוני

שימוש בזרי בלונים כחלק מעיצוב מקום האירוע נראה כיום באירועים כאמור מכל הסוגים. אם בעבר בלונים נתפסו כפריט חובה במסיבות יום הולדת לילדים בלבד, הרי שכיום נמצא אותם מתנופפים ומקשטים את הנוף גם בחתונות ואף באירועים וכנסים עסקיים, לא פחות. בלונים נמצאים בכל מקום מהסיבה שצבעם ותנועתם הטבעית על גבי הרוח עושים נעים בעין, נעים בלב.

בלונים זה לא עסק יקר, ואם יודעים לבחור בתבונה את הספק לשילובם באירוע, ניתן ליהנות משלל אטרקציות איתם ולצידם. מקישוט שהוזכר מעלה ועד לכדי אטרקציה של צחוק ומצב רוח טוב בצורות עם אמן בלונים, היוצר בהם שלל אלמנטים נפלאים כמו חיות בכל הצבעים, כך שכולם נהנים מכיף גדול וגם יכולים לקחת הביתה את היצירות המנופחות שלכולם עושות חיוך ולבסוף.

Posted in ארגון חתונה, הכנות לחתונה.