אתרי הכרויות לעשירים

רשת האינטרנט מלאה במה שנקרא אתרי הכרויות לעשירים במגוון סגנונות. כיום מאגרי הפנויים והפנויות לא שייכים רק לשדכנים ושדכניות, אלא נגישים לציבור הרחב בזכות כל אתרי הכרויות לעשירים הקיימים. אתרי הכרויותאתרי הכרויות לעשירים הם למעשה שכלול של המושג "שדכנות". השדכנית לא תחשוף בפני המועמד את כל המאגר שברשותה, אלא תציע לו כל פעם מישהי אחרת. תוכלו למצוא אתרי הכרויות לעשירים שהחיפוש בהם הוא בחינם, אך כאשר מוצאים את בן הזוג, משלמים לאתרים "דמי שדכנות".

בעזרת חיפוש מעמיק תמצאו אתרי הכרויות לעשירים שמספקים פעולות מסוימות בחינם, וכדי לקבל את מגוון השירותים באתרים, יש לעשות מנוי.

אתרי הכרויות לעשירים מכילים מגוון של כלים המאפשרים להשיג ידע על המועמד, ומגוון רחב של כלים המאפשר תקשורת בין המועמדים.

האם אתרי הכרויות לעשירים הינם דבר טוב או דבר רע?

הבסיס עליו מתבסס הרעיון של אתרים מסוג זה הוא בסיס טוב. באתר האינטרנט יכול מועמד להיראות יפה, אולם בעת המפגש פנים מול פנים, לא יהיו לבני הזוג תחושת משיכה.

באתרי הכרויות לעשירים אפשר לעשות "יחצנות" טובה: לשים תמונות יפות מלאות בחיוכים, סרטונים נחמדים, אך כאשר אותו מועמד שבתמונות הפרופיל נראה אדם שמח ומאושר נפגש עם הבחורה, הוא יכול להתגלות כאדם מדכא ומשעמם.

אתרי הכרויות לעשירים הינם דבר טוב, אבל צריך להשתמש בהם בצורה נכונה

כדאי להשקיע זמן ולראות את הסרטונים שהמועמד מעלה לרשת, ואת כל אלבומי התמונות שהמועמד מעלה לאלבומים בפייסבוק. יש להתייחס לחיפוש המועמד באתרי הכרויות לעשירים כאל ראיונות עבודה. על מנת למצוא בן זוג איכותי לחיים, יש לחפש ברשת את מלוא המידע על המועמד, ולבדוק האם יש נתונים בפייסבוק או ביוטיוב שיראו תמונה אחרת על המועמד.

לפני שמתחילים את החיפוש באתרי הכרויות לעשירים, יש להגדיר מטרה ברורה

אתרי הכרויותלפני שמחפשים בן זוג באתרי הכרויות לעשירים, כדאי לשבת עם עצמנו ולחשוב מה באמת מחפשים. האם מועמדים יפים באתרי הכרויות לעשירים, הם גם בני אדם נחמדים? כיצד יגיב המועמד במסגרת אתרי הכרויות לעשירים על איחור לפגישה, או על דבר שמתנהל בניגוד לשביעות רצונו?

חשוב מאוד לא להסתפק רק בהתכתבות בצ'אט עם המועמד, אלא לנהל גם שיחות טלפוניות לפני שקובעים פגישה.

לפעמים כדאי לקחת מאמנת אישית בתקופת חיפוש בן הזוג אימון אישי במציאת בן הזוג, מתבצע על ידי מאמנים שרכשו השכלה מקצועית בתחום של זוגיות טובה, ויודעים לכוון את הלקוחות כיצד לחפש בן זוג בצורה נכונה. לפעמים יכולים לבזבז שנים על חיפוש בן זוג, כי לא יודעים מה לחפש בבן הזוג, וכיצד לחפש. שום תמונת פרופיל יפה באתרי הכרויות לעשירים לא תחפה על התנהגות לא נכונה בזמן דייט.

לפעמים חוזרים כל הזמן על אותה צורת התנהגות מוטעית בדייטים. ישנם אנשים עם תקשורת בינאישית לקויה, שצריכים ללמוד כיצד להיות רגישים לזולתם. יש מצבים בהם מומלץ לקחת פסק זמן מדייטים, ולהתמקד בתיקון טעויות ביחסים בינאישיים.

חשוב מאוד לא להפוך אתרי הכרויות לעשירים להתמכרות

בילוי של שעות על גבי שעות באתרי הכרויות לעשירים, פוגע ביכולת ליצור קשר אמתי עם בני אדם, וביכולת ליצור חיי נישואין טובים במהלך החיים. התמכרות לאתרי הכרויות לעשירים, הינה מסוכנת כמו כל התמכרות לרשת האינטרנט.

כשמתחילים להשתמש באתרי הכרויות לעשירים, יש להציב מטרות ברורות ובעיקר להקציב זמן לעניין, והאם אנחנו באמת רציניים ברצון שלנו להכיר על מנת להתחתן.