אתרי הכרויות לבעלי תשובה

מטרת אתרי הכרויות לבעלי תשובה בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

כך גם פועלים אתרי ההיכרויות.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
גרושים וגרושות מהמגזר הדתי יעדיפו לצאת עם מי שמחפש פרק ב' בחייו.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתרי הכרויות לבעלי תשובה הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים המבקשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות אתר הכרויות.
אתרי הכרויות לבעלי תשובה לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. ציבורי הדתי לייט והדתלשי"ם הם ציבורים בעלי אופי ייחודי משלהם.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי לאומי שוררת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים לפחות דתיים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
ציבור נוסף שמשתמש באתרי הכרויות לבעלי תשובה הוא ציבור החרדים היותר פתוחים.
ציבור החרדים מודרניים המשתמשים גם בשירותי אתרי הכרויות לבעלי תשובה הוא ציבור של חרדים פתוחים יותר מהציבור החרדי השמרני.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתרי הכרויות לבעלי תשובה. כיוון שהשדכניות מהמגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים מודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתרי הכרויות לבעלי תשובה.

שלבי ההתנהלות באתרי הכרויות לבעלי תשובה

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם לאחר ההרשמה, בדרך כלל עוברים ליצירת פרופיל משתמש. אחרי יצירת הפרופיל, ניתן להתחיל לחפש בן/בת זוג. כאשר מאתרים פרופיל שנראה עם פוטנציאל התאמה אז ניתן לפתוח ביצירת קשר. השלב הבא והאחרון הינו קביעת דייט.
מומלץ להיזהר מאד מתי, עם מי והיכן קובעים דייט כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתרי הכרויות לבעלי תשובה:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. אם האתר אינו מאפשר הרשמה מהירה דרך הפייסבוק אז יש להירשם ידנית.
  2. עריכת פרופיל: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. מומלץ לחשוב טוב לפני שמעלים תמונות ולבדוק האם התמונות יפות ומושכות.
  3. חיפוש בן/בת זוג: באתרי הכרויות לבעלי תשובה קיים הרבה מבחר. יש להגדיר מראש מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור רק לפי המראה. מומלץ מאד לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי להיעזר בהם הינם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל מה שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: כאן הגענו לשלב המכריע של יצירת הקשר הראשונה. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להחל ביצירת קשר.
  5. התכתבות: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. שיחות עמוקות יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. פגישה: נראה לכם שיש כאן הצלחה פוטנציאלית? אז תתקדמו לדייט! תמיד תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע דייטים באמצעות האתר.