אתרי הכרויות אפליקציה

עולם האינטרנט פתח בפני הפנויים והפנויות עולם שלם של אפשרויות הכרות. בעבר, היה צריך לחכות שהבן דוד או החבר יכיר לך מישהי. אתרי הכרויותשדכנית מרוויחה מכל שידוך אלפי שקלים. השדכנית לא תחשוף בפני המועמד את כל המאגר שברשותה, אלא תציע לו כל פעם מישהי אחרת. בדרך כלל תמיד תוכלו למצוא אתרי הכרויות אפליקציה שפועלים בחינם, מתוך אינטרס חיובי לעזור לפנויים ופנויות.

בעזרת חיפוש מעמיק תמצאו אתרי הכרויות אפליקציה שמספקים פעולות מסוימות בחינם, וכדי לקבל את מגוון השירותים באתרים, יש לעשות מנוי.

אתרי הכרויות אפליקציה פותחים בפני פנויים/ות עולם שלם של אפשרויות.

האם אתרי הכרויות אפליקציה הינם דבר טוב או דבר רע?

הבסיס עליו מתבסס הרעיון של אתרים מסוג זה הוא בסיס טוב. באתר האינטרנט יכול מועמד להיראות יפה, אולם בעת המפגש פנים מול פנים, לא יהיו לבני הזוג תחושת משיכה.

אפשר לבזבז זמן רב על תקשורת עם בן זוג דרך אתרי הכרויות אפליקציה, אולם במפגש לא ייצא מקשר זה כלום.

אתרי הכרויות אפליקציה הינם דבר טוב, אך יש להתנהל בהם בצורה חכמה

כדאי להשקיע זמן ולראות את הסרטונים שהמועמד מעלה לרשת, ואת כל אלבומי התמונות שהמועמד מעלה לאלבומים בפייסבוק. זכרו שמעסיק שיראה מועמד מעלה שטויות לדף הפייסבוק, אזי המעסיק יפסול את המועמד ושכך זה יתנהל גם באתרי הכרויות אפליקציה. על מנת למצוא בן זוג איכותי לחיים, יש לחפש ברשת את מלוא המידע על המועמד, ולבדוק האם יש נתונים בפייסבוק או ביוטיוב שיראו תמונה אחרת על המועמד.

לפני שמתחילים את החיפוש באתרי הכרויות אפליקציה, כדאי לדעת מה מחפשים

אתרי הכרויותלפני שמחפשים בן זוג באתרי הכרויות אפליקציה, כדאי לשבת עם עצמנו ולחשוב מה באמת מחפשים. האם בן זוג, שנראה "חתיך" ומרשים בפרופיל באתרי הכרויות אפליקציה, יהיה שותף מעניין לשיחה במפגש אמתי? כיצד יגיב המועמד במסגרת אתרי הכרויות אפליקציה על איחור לפגישה, או על דבר שמתנהל בניגוד לשביעות רצונו?

כאשר מתחילים לחפש, יש ליצור לעצמנו חתך של הגדרות: השכלה, מגזר, עיסוק ועוד.

הימנעו מטעויות כאשר רואים שמבזבזים זמן על קשרים שלא יוצא מהם כלום, כדאי לשקול לפנות לאימון אישי. מאמנת אישית מלווה את תהליך החיפוש ונותנת עצות. שום תמונת פרופיל יפה באתרי הכרויות אפליקציה לא תחפה על התנהגות לא נכונה בזמן דייט.

לפעמים חוזרים כל הזמן על אותה צורת התנהגות מוטעית בדייטים. ישנם אנשים עם תקשורת בינאישית לקויה, שצריכים ללמוד כיצד להיות רגישים לזולתם. יש אנשים שזקוקים לתקופה מסוימת של אימון ותרגול של יחסים בינאישיים.

היזהרו שלא להתמכר לאתרי הכרויות אפליקציה

בילוי של שעות על גבי שעות באתרי הכרויות אפליקציה, פוגע ביכולת ליצור קשר אמתי עם בני אדם, וביכולת ליצור חיי נישואין טובים במהלך החיים. מי שמבלה שעות על גבי שעות באתרי הכרויות אפליקציה, מתחיל קשרים, נאלץ לנתק, ומוצא את עצמו כל פעם מתחיל קשר חדש שלא מוביל לכלום, מומלץ לו לגשת לטיפול בהתמכרות.

כאשר מתחילים בפעילות עם אתרי הכרויות אפליקציה, יש לקבוע כללים ברורים ובעיקר להקציב זמן לעניין, והאם אנחנו באמת רציניים ברצון שלנו להכיר על מנת להתחתן.