אסאדו לחתונה קטנה

מאחורי חתונה קטנה עומדת, לרוב, שאיפה לאירוע ייחודי, אינטימי, מרגש וקסום הרבה יותר. אם החלטתם לחגוג את אירוע הכלולות שלכם בפורום מצומצם ואינטימי, אתם מוזמנים להפוך אותו למרגש לא פחות מחתונה רבת משתתפים ולייחודי לא פחות מכל אירוע המוני אחר על סקלת האירועים. מזל טוב!

חתונה קטנה וייחודית – כך תהפכו אותה לייחודית הרבה יותר!

לחתונה מצומצמת וקטנה יש אפקט מרגש לא פחות מזה הנלווה לחתונה גדולה והמונית. הקהל המורכב רק ממשתתפים קרובים ונרגשים החווים עמכם לעומק את היום הגדול בחייכם, האווירה האינטימית המותירה את כל המרחב להתרגשות מעומק הלב, הפניות הרגשית והנפשית לחוויה מעמיקה המכילה את המשמעות הגדולה שמאחורי האירוע והיכולת להעניק לכל משתתף ומשתתף התייחסות אישית וכנה, הופכים חתונה קטנה לאחד האירועים הקסומים ביותר שתוכלו לבקש. עם זאת, אם אתם מחפשים את הדרך למקסם את החוויה ולהפוך את החתונה שלכם לאירוע שייצרב בתודעתם של המוזמנים כייחודי בכל קנה מידה, שלבו באירוע קייטרינג אסאדו שיעניק לכם, מעבר לבשר חלומי ומרגש, גם התרגשות גדולה, ציפייה מענגת, אווירה משולהבת וזיכרונות שלא תוכלו לשכוח.

קייטרינג אסאדו – ה"בשר" של כל אירוע

כשיטת צלייה שהפכה לפופולארית בקנה מידה עולמי, שיטת האסאדו כובשת בהתלהבות רבה את שוק האירועים הישראלי ומעניקה לאירועים בכל הסגנונות גוון אחר, מקורי וייחודי שמעניק לאירוע תנופה מרגשת שיש בה הרבה אנרגיה, אקשן והתלהבות כובשת.

בהזמנת קייטרינג אסאדו תקבלו דוכן בשרים אטרקטיבי המוצב במרכז מתחם האירועים הנבחר ומאחוריו עומד מומחה אסאדו הצולה במיומנות נתחי בשר גדולים ומרשימים, תוך בחירת הטמפרטורה הספציפית והנכונה ביותר. לאחר הליך צלייה איטי וסבלני המפיץ סביבו ניחוחות משכרים ומושך את תשומת ליבם של המוזמנים בני כל הגילאים, מסתיים הליך הצלייה ונתחי הבשר הנימוחים והמגרים נפרסים במיומנות מרובה לעיני המוזמנים, כשכל אורח ואורח מוזמן לבחור בעצמו את נתח הבשר המועדף עליו ולהתענג על חוויית בשרים קסומה ומרגשת שיש בה טעם, ריח והתרגשות מרובה. להשלמת החוויה, יוגשו לצד הבשר מגון סלטים טריים שיעניקו לאירוע רובד ססגוני עשיר נוסף.

אתם מוזמנים להתארח באירוע שלכם!

אם גם אתם נוטים לחשוב שחתונה קטנה היא הזדמנות פז לחיסכון בעלויות ונוטים לקחת על שכמכם את העול הטכני הכרוך בבישול ובהגשה, אל תשכחו לרגע כי חתונה היא אירוע מכונן של פעם בחיים, אותו עליכם לחוות לעומק, תוך שאתם פנויים פיזית, ולא פחות חשוב מכך – רגשית, לחוויה העמוקה הכרוכה באירוע שהוא, במידה רבה, פסגת חייו של כל זוג.

ממש עבורכם, מיועדת האופציה של קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים, אשר יאפשר לכם ליהנות מכל רגע באירוע, להעניק לכל אורח את מלוא תשומת הלב, להתרגש, לחגוג וליהנות מכל הלב. את הטרחה, את הדאגה ואת העיסוק בפרטים הקטנים, השאירו למומחי קייטרינג האסאדו. הם ייעשו זאת על הצד הטוב ביותר ויאפשרו לכם להתענג על כל רגע באירוע הבלתי נשכח שלכם.

לפרטים ולהזמנות מאתר מאסטר מיט – קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים

Posted in קייטרינג.