תסרוקות כלה 2014 – הטרנדים החמים

בעולם הדינאמי בו אנו חיים, מה שהיה אתמול הוא לא מה שיהיה מחר, ולכן, מה שהיה לפני שנה כבר לא תקף לשנה הנוכחית. בעולם של תסרוקות כלה, הטרנדים מתחלפים במהירות, ומה שהיה נכון לסוף שנת 2013 כבר לא נכון לתחילת 2014. צוות המומחים שלנו מביא לכן את הטרנדים החמים של תסרוקות כלה 2014, כדי שתוכלו לבחור את המראה המושלם לערב המרגש ביותר בחייכן.

חביבת הקהל – אסוף ומוקפד

אם בשנה החולפת הטרנד היה לבחור במראה הטבעי יותר, כזה שגם כשהוא אסוף ישנן קווצות שיער חופשיות שמשוות לכלה מראה יותר שובבי, הרי שהשנה ההעדפה היא לבחור בתסרוקת אסופה לגמרי, המשווה לכל כלה מראה יוקרתי ונוצץ.

כמובן שאפשר ורצוי לשלב אביזרים שונים המתאימים למראה הכללי, כמו פרח לבן בשיער או סיכה מיוחדת במינה, וכך להעצים עוד יותר את המראה הנסיכותי המיוחד של הכלה.

אפשר גם אחרת                          

למרות שהאסוף-המוקפד הוא הטרנד הבלתי מתפשר של השנה, מי שמעדיפה שיער פזור בהחלט יכולה למצוא תסרוקות כלה 2014 שמתאימות לה. הדגש יהיה על שיער שאינו חלק לגמרי גם למי שבורכה בכזה, אלא במראה הגולש שבסופו סלסולי בייבי-ליס מקסימים, שלמרות השובבות שהם מעניקים לתסרוקת, עדיין משאירים אותה מסודרת מאוד. כמובן שגם בתסרוקות הפזורות ניתן לשלב אביזרים ייחודיים, שיעשירו את מראה השיער והכלה כאחד.

לסיכום

נכון, יש תסרוקות כלה 2014 שעליהן החליטו הכלות של השנה בשיתוף מעצבי השיער, אולם אנחנו מאמינים שלכל כלה יש סגנון משלה ושהיא צריכה לאהוב את מה שהיא רואה במראה. לכן, אנחנו לא דוגלים בלעצב לפי הטרנדים העכשוויים, אלא מקשיבים לכל כלה והולכים לפי הכיוון וההעדפות שלה. התוצאות תמיד נהדרות.

Posted in הכנות לחתונה, עיצוב שיער.