תכשיטים- יופי של כסף וזהב

מה התשובה לשאלה של טעם אישי ? כל תשובה אפשרית. כזאת היא גם התשובה לשאלה מה יפה בעיניכם? תכשיטים הם עולם ומלואו של סוגי טעמים ויופי שונים. עגילים, טבעות (לרבות- ואולי בעיקר – אירוסין ונישואין) שרשראות, צמידים, נזמים, אצעדות, תליונים, שעונים, יהלומים, אבני חן.
תכשיטי כסף, זהב, זהב לבן, גולדפילד (זהב ממולא) וחומרים אחרים מאפשרים להוסיף למראה נגיעות של יופי. תכשיטים הם גם מתנה יוקרתית, מרגשת, מפתיעה. היות שלא תמיד ניתן לקלוע בדיוק לטעם מי שמוענק להם התכשיט, להוציא מקרים שהם שותפים אתכם לבחירתו, רצוי ומומלץ לצרף פתק החלפה- בעיקר כאשר מדובר בתכשיטים יקרים.

תכשיטים יכולים להיות מתנה יפה ומרשימה מאין כמוה לימי כיף או לימי גיבוש של עובדי משרד, צוותים שונים, מתנת חג לספקים, מתנת פרידה לעובדים מסורים המסיימים את עבודתם לאחר שנים רבות.

תכשיטים ממותגים

כאשר חברה מציינת הישג מרשים באירוע חגיגי, ומנהליה רוצים לצ'פר את העובדים בתשורת הוקרה על מאמציהם ותרומתם להישג- תכשיט ממותג עם לוגו החברה או תכשיט עם חריטה של הקדשה אישית יכול להיות מתנה ראויה.

כאשר חברה בוחרת עובד מצטיין פעם בחודש או ברבעון ומבקשת להוקירו ולהעריכו על הצטיינותו, הענקת שעון מהודר שנרכש באחת מחנויות התכשיטים האיכותיות והיוקרתיות עשוי להיות מתנה יפה, שימושית ויוקרתית, אשר תבטא את הערכת החברה למצטייניה.

שימור תכשיטים לאורך שנים

לפני בחירת התכשיט, רצוי ומומלץ לשאול כיצד לשמר אותו נוצץ, מרהיב ואיכותי לאורך שנים; כיצד נכון לתחזק אותו- האם באמצעות ניקוי עם חומר ייעודי כל שהוא, בהימנעות מהנחתו על גופי חימום שונים או בסמיכות להם ודברים חשובים נוספים שמומלץ להתוודע אליהם כשרוכשים תכשיט.

ניתן להזמין תכשיט בהזמנה אישית- מה שייקר את מחירו אבל עיצוב אישי וייחודי מאפשר להביא לידי ביטוי מרבי ומיטבי את הטעם וההעדפה האישיים של מעניק התכשיט או של מקבלו. שיבוץ יהלום בתכשיט יאמיר את מחירו.

בשורה התחתונה: תכשיטים הם עולם ומלואו. אם חשוב לכם לדעת את תכונות החומרים השונים שמהם הם עשויים, אל תהססו לשאול את המוכרים המקצועיים. יש מדדים ליוקרה של תכשיט אבל המבחן האמתי שלו הוא מבחן הטעם של בני אדם ולכל אחד, כאמור בראשית המהמר, טעם אישי ייחודי לי.

טיפ: מי מכם שמתכננים לרכוש תכשיט מצופה זהב- חשוב שתדעו כי עם הזמן הציפוי עלול להישחק ולהתקלף.

Posted in ארגון חתונה, הכנות לחתונה.