למצוא אהבה אמיתית בארבעה שלבים

טוב אז לאחר שברצונכם למצוא אהבה אמיתית ושקיבלתם את ההחלטה ( אומנם זה לא היה קל אני יודעת) שכן אין ברירה אלא לפתוח כרטיס באתר הכרויות ולהתחיל את החיפוש אחר אהבת חייכם באופן וירטואלי יש מספר דברים שעליכם לדעת.

צריך באמת לקחת את הנושא ברצינות , לא להתייאש ולחשוב על כל פרט בדרך , ממש לקחת את זה כמשימת חייכם.

שלב ראשון

השלב הראשון הוא פתיחת הכרטיס , בזמן הכתיבה יש לזכור את המטרות –כדאי לכתוב ולספר באמת מי אתם כדי שיפנו אליכם האנשים המתאימים , לא למלא פרופיל סתמי ולהוסיף תמונה יפה כדי לקבל כמה שיותר פניות כי אז תמצאו את עצמכם בדייטים רבים שינחילו אכזבות רבות כי אינם מתאימים לכם.

עליכם לחשוב על דף הפרופיל שלכם כדף העסקי שלכם בו אתם מוכרים את עצמכם ועליכם להתבלט מעל אנשים רבים הרשומים באתר ולמצוא את האדם שהתחבר למה שכתבתם על עצמכם ושהסיכוי לצאת עם זוגיות מוצלחת גדול יותר.

תמנעו מלכתוב קלישאות ומשפטים קצרים אלא קצת יותר תוכן המסביר פרטים עליכם.

השירותים שניתנים על ידי אתרי הכרויות חינמיים אינם נופלים מהשירותים שזוכים באתרי הכרויות בתשלום , אך סביר להניח כי הפיקוח ואולי גם הרצינות של המשתמשים המחפשים גדולים יותר באתרים בתשלום.

יש לזכור דבר אחד חשוב מאד: הצלחת החיפוש שלכם אחר זוגיות מוצלחת וסיכוייכם למצוא אהבה אמיתית אינו תלוי בגובה התשלום החודשי אותו תשלמו לאתר הכרויות זה או אחר אלא בנכונות שלכם להשקיע בתהליך.

הכול תלוי במידת הרצינות שלכם והמחויבות שלכם לתהליך החיפוש שהינו בדרך כלל לא קצר , מלווה בהרבה דייטים וסבלנות אך אסור להתייאש!

שלב שני

לאחר שבניתם פרופיל אישי יש להכין רשימה של תכונות שחשובות לכם אצל בן הזוג אותו אתם מחפשים. הפרמטרים מתייחסים לגיל, מצב משפחתי, מראה חיצוני, אזור מגורים, השכלה , עיסוק ועוד. התכונות תתייחסנה לתכונות אופי שאותן אתם מחפשים אצל הצד השני.

חשוב גם להכין בעצם גם רשימה שלילית, כלומר הפרמטרים ותכונות האופי שאתם בוודאות לא רוצים אצל בן או בת הזוג אותו אתם מחפשים. השילוב של שתי הרימות הללו ימקדו אתכם יותר בבחירת האנשים אליהם תרצו להיחשף.

שלב שלישי

השלב הבא הוא החיפוש בפרופילים הקיימים אחר המועמדים הפוטנציאלים, תצ'וטטו ותדברו בטלפון מספר פעמים וכך תגלו  שחלקם לא מתאימים לכם למרות הכתוב בפרופיל שלהם וכך תוכלו לקזז את מסר הפונים. המטרה היא להישאר עם מספר קטן של מועמדים איתם תצאו לפגישה.

שלב רביעי

אם הדייט הלך טוב המשיכו לדייט שני אך גם אם לא, יש לתעל את זה לטובתכם ולהוסיף את התכונות לרשימה השלילית וכך תוכלו להכניס את הפרמטרים למנגנון החיפוש שלכם.

כל דייט גורם לכם להכיר את עצמכם יותר ולהבהיר מה אתם מחפשים בדיוק. אז לעבודה, זהו פרויקט חייכם! בהצלחה.

מוגש על ידי אתר הכרויות look4love – בואו להכיר אהבה

Posted in איך למצוא אהבה.