שידוכים לדתיים שלושים פלוס

לפני שסוקרים את תחום "שידוכים לדתיים שלושים פלוס" של ימינו, כדאי לסקור את ההיסטוריה של תחום שידוכים לדתיים שלושים פלוס, כדי להבין את הצורך באתרי שידוכים לדתיים שלושים פלוס. יש לאורך ההיסטוריה מספר מקומות של שידוכים לדתיים שלושים פלוס. לדוגמה:
באר המים במדיין: משה רבינו וציפורה בת יתרו- כשמשה רבינו היה צעיר, הוא היכה נוגש מצרי כדי להציל יהודי. פרעה שמע על כך, וניסה להרוג את משה רבינו. משה רבינו ברח אל מדין, וליד באר המים ראה את בנות יתרו באות להשקות את הצאן. הרועים ניסו להציק לבנות יתרו, משום שכעסו על אביהן יתרו שהיה כהן עבודה זרה והחליט שהוא מפסיק לעבוד עבודה זרה. משה נשא לאישה את ציפורה והתגורר בבית חותנו יתרו עד אשר ה' נגלה אליו בסנה וציווה עליו לשוב למצרים כדי לגאול את עם ישראל.
אתר הכרויות לדתיים
מדוע "הכרויות אלו", היו דווקא ליד הבאר? אנו צריכים להבין את צורת החיים באותה תקופה. אולם כיום העיקרון של העוסקים בתחום "שידוכים לדתיים שלושים פלוס" נשאר אותו דבר. מקום ההיכרות צריך להיות היכן שיש התרחשות ונמצאים סביבו.
מה מתאים בימינו להיות מקום של "שידוכים לדתיים שלושים פלוס"?
יש פעילות מאורגנת לצעירים וצעירות, שמטרתו הוא לגרום להיכרויות, והתחום השני הוא תחום האינטרנט.

הכרמים בשילה
כאשר נכנסו בני ישראל לארץ ישראל, התחיל המנהג של "מחולות בכרמים", בליל ט"ו באב. היה יוצא מזה סוג של הכרות, וכך היו נוצרים זוגות וחתונות.
יש כיום ניסיונות לחדש מנהג זה, אך מטרת ניסיונות אלו אינן לצורך היכרות בין בנים לבנות.
העיקרון של מקומות מפגש לצורך הכרות עדיין נשאר. מטרת פעילות "שידוכים לדתיים שלושים פלוס" היא ליצור הכרות בין בנים לבין בנות. הכרויות אלו גרמו להרבה חתונות.
פעילות שידוכים לדתיים שלושים פלוס מתמקדת במספר נושאים עיקריים.
במהלך השנים קמו גופים כמו "שניים שהם ביחד" ועוד. גופי שדכנות בציבור הדתי לאומי אמנם פועלים בצורה של שדכנות אך עם הבדלים מסוימים, בכך שאין הרבה ברורים מסביב על כל מועמד. אם נוצר שידוך, אזי על בני הזוג לשלם כסף לגופים הללו.

פעילויות של שידוכים לדתיים שלושים פלוס

גופי שידוכים לדתיים שלושים פלוס יארגנו שבתות וטיולים לצעירים וצעירות מהמגזר הדתי. כאשר יש שבתות הכרות לצעירים, יש הרבה זמן לשיחה אישית עם חבר או חברה. פעילות שבת הכרות תכלול לפעמים גם טיול בשישי ואף בחמישי.
אתר הכרויות לדתייםבשבתות הכרות לצעירים, יכול צעיר למצוא בת זוג מעניינת כבר בתחילת השבת, ולבלות עמה בשיחה במשך כל השבת.
אתרי שידוכים לדתיים שלושים פלוס
כיום אפשר לשבת בבית ולחפש בן זוג באינטרנט. בפרופיל שפותחים באתר שידוכים לדתיים שלושים פלוס ישימו תמונה וסרטונים שמייצגים את עצמם, את חייהם ואת האופי שלהם. כאשר מחפשים בן זוג באתרי שידוכים לדתיים שלושים פלוס, מומלץ להסתכל בסרטונים. כאשר בסרטונים של המועמד רואים דמות חייכנית ונעימה, מבינים שמדובר באופי טוב. אתרי שידוכים לדתיים שלושים פלוס מספקים את הכלים הנדרשים לצורך יצירת הקשר ראשונית. בשלבים הראשוניים מתבצעת התכתבות ראשונה, בה אחד מגלה פרטים על השני. השלב הבא הינו שלב קביעת הדייט הראשון.
בעולם הדתי יש כללים בהכרויות. צעירים וצעירות הבאים מעולם דתי שפותחים בהכרות ישוחחו בטלפון במשך תקופה קצרה יחסית, ובמידה וירגישו שהקשר ביניהם מתחזק, יקבעו פגישה פיזית.
"דייט" הוא השלב הרשמי שלפני האירוסין והחתונה, אך כל "דייט" יכול להסתיים בחוסר התאמה כבר מהמפגש הראשון. בזמן "דייט" מומלץ לשים את הפלאפון על שקט. כאשר זוג יוצא לדייט, ובן הזוג עסוק רק בפלאפון או בגלישה במובייל, זה סימן המראה על חוסר רצינות.
בעולם הדתי, סדרת פגישות ה"דייט" יסתיימו באירוסין או בפרדה של בני הזוג. חשוב במהלך השיחות להכיר היטב את בן הזוג, ולהתרשם מהאופי שלו.