עונת החתונות 2015 – המתנות הפופולאריות

ל"ג בעומר מאחורינו ופנינו לעונת החתונות החמה. אם גם אתם עומדים בפני חתונה קרבה, וודאי שגם אצלכם בדומה לזוגות מתרגשים אחרים עולה השאלה הידועה: "מה נותנים לאורחים כאות תודה על השתתפותם בחגיגה"? אילו מתנות לחתונה ישאירו רושם הכי מרגש אצל האורחים שעתידים לכבד אותנו באירוע שלנו שזה עתה קרב ובא?". שוק החתונות הוא מהתחומים אשר מתפתחים כל הזמן, וכל פעם מחדש נוכל למצוא אטרקציות מגניבות באירועים, אותן הפתעות שמעניקים בעלי השמחה לאורחים רגע לפני שאת האירוע הם עוזבים ומנופפים לשלום וברכה עד לחגיגה הבאה.
כיום לא נמצא אירוע שבו אין במהלכו חלוקת מזכרות מרגשות לבני המשפחה והחברים המגיעים לכבד ולחגוג עם בעלי השמחה. אם פעם מזכרות שחולקו באירועים היו ממתקים צנועים העטופים ברשת ריחנית שקופה וצנועה, הרי שהיום הדבר לא דומה כלל למה שהיה נהוג בעבר. מתנות לחתונה לאורחים נוכל למצוא בשפע, בהיצע מכובד שכל אחד ימצא את שליבו אהב. לא חשוב באיזו עונה בשנה חוגגים, תמיד תמצאו כיום מתנות מרגשות לאורחים שגם משתלבות באופן מושלם במהלך האירוע, ואף נשארות שימושיות גם בהמשך כאשר חוזרים כולם לבתים ולשגרת החיים.

מתנות לאורחים בכל עונות השנה

מתנות לחתונות, מזכרות לאירועים מכל סוג יש כאמור בשוק החתונות כיד הדמיון, דברים שפעם נחשבו פשוטים כיום נחשבים לאטרקציה ואף לפריט שימושי, בכדי להמחיש את הדברים, נפרט בקצרה אודות המתנות שנוכל לבחור לאירוע בחלוקה לפי עונות השנה:

  • קיץ – לחוגגים בעונה החמה, אם ביום ואם ברדת החשיכה יש מתנות ומזכרות מעניינות, ביניהן נמצא כובעים וכפכפים בכל צבעי הקשת אשר יגנו על האורחים מפני השמש הקופחת במהלך האירוע וגם ימשיכו להיות פריט שימושי בבית. לצד פריטים אלו ניתן למצוא גם את טרנד המניפות ואף ישנם מיני מאווררים אישיים ושלל רעיונות פרקטיים מיוחדים.
  • חורף – החוגגים בעונה הגשומה יכולים גם הם לפנק את אורחיהם במזכרות מפתיעות בחורף אפשר להעניק לאורחים צעיפים מחממים בצבעים שמחים, ספלים וגביעים שיכולים לשמור על חום או קור המשקאות שבאירוע מגישים, נרות מיוחדים שאת שולחנות האירוע מקשטים יכולים להצטרף לאורחים כאשר האורות כבים, גם בעונה הסגרירית והאפורה ניתן בקלות להשאיר לאורחים מזכרת לאירוע שכולו אור וצבע.
  • אביב וסתיו– אם חשבתם שהרעיונות נגמרו עבור עונות המעבר, חשבו בשנית, בתחום החתונות אין כזה דבר, כל העת הפתעות ואטרקציות מתחדשות ותמיד יש מה לבחור עבור האורחים היקרים שאת זמנם מקדישים לנו החוגגים ומגיעים לחגוג איתנו את ברית הנישואין. בסתיו ובאביב יתאימו בקבוקי בועות סבון אישיים, זרי פרחים העשויים מסבון ריחני, זרים מתוקים משלל ממתקים צבעוניים ומתוקים וכך הרשימה ממשיכה כמעט וללא הפסקה.

לסיכום, אם הנכם עומדים לפני אירוע גדול, אם זו חתונה, אם יום הולדת או בר מצווה, דעו כי ממתין לכם שוק מגוון של מזכרות ומתנות מיוחדים לחוגגים, לאורחים האהובים.

Posted in ארגון חתונה, הכנות לחתונה.