מתכננים אירוע – הזמנות לאירועים ועוד

קבעתם תאריך לאירוע, חתמתם חוזה עם תקליטן מפורסם שיגרום לכל האורחים לקום ולרקוד, בחרתם את המנות הטובות ביותר וכעת כל שנותר לכם הוא לתכנן כיצד ההזמנה לאירוע תיראה. במאמר זה נספק לכם כל מיני רסיסי מידע שיעזרו לכם בכל הקשור אל הזמנות לחתונה או לכל אירוע אחר אותו אתם מתכננים.
הזמנה היא כרטיס הביקור של האירוע אותו אתם מתכננים ו-'לחיצת היד' שלכם עם המוזמנים. היא זו שתבשר בכתב על האירוע ותצביע על אופיו המתוכנן. מראה ההזמנה יעיד במידה ניכרת על היוקרה של האירוע והמידע בהזמנה יספק את כל הנתונים החשובים ביותר אודות האירוע, אם מדובר על שם האולם, מפה, שעת חופה, טלפונים ופרטי התקשרות נוספים. בהתאם לכל אלו אנשים יוכלו להגיע להחלטה לגבי סכום הכסף אותו הם יעניקו לכם ביום החתונה (כמובן שרמת הקרבה אל הכלה והחתן תשפיע גם היא ובמידה ניכרת על החלטה זו).

בשנים האחרונות הזמנות לאירועים הפכו מסוג של 'גלויה אינפורמטיבית' או 'פתק עם פרטים אודות אירוע' לפריט שמעיד על אופי השולחים אותו. פריט שמעוצב בקפידה ומרמז עבותות על הסטטוס של החתונה (חתונה יוקרתית, חתונה של סטודנטים באולם אירועים סטנדרטי, חתונת צהרים בגן אירועים שנחשב לאחד מהטובים בישראל וכו'). מסיבה זו חשוב להקדיש זמן ומחשבה לבחירת ההזמנה והתוכן הנכתב בה.

סוגי הזמנות – מעיינים ובוחרים

  • הזמנה עם תמונה– ניתן ליצור הזמנה עם תמונה של החתן או הכלה.
  • הזמנות בסגנון קומי– לאוהבי הקומיקס או לחילופין לאנשים יצירתיים האוהבים לחשוב מחוץ לקופסא.
  • הזמנה בשפות- מתאים למי שמזמין קהל מעורב וחשוב לו שתוכן ההזמנה יהיה כתוב במספר שפות.
  • סט הזמנה עם מעטפה תואמת– לאוהבי הסדר והאסתטיקה ניתן להתאים את ההזמנה למעטפה, אם מבחינת גוון, פונטים ומרקם.

חשוב לדעת

  • רישום נכון – יש לרשום את שם בני הזוג, שמות ההורים מכל צד (הורי החתן, הורי הכלה) מועד החתונה, והיכן היא מתקיימת.
  • תוספת ציטוט – מומלץ לרשום משפט מתאים לאירוע, כמו למשל "עוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה" (ירמיהו ל"ג) או משפטי חוכמה, כגון "האהבה מורכבת מנשמה אחת השוכנת בשני גופים"
  • עיצוב נקי– ככל שהעיצוב יהיה נקי ומדויק כך ההזמנה תראה מושקעת במידה רבה.

כעת, כל שנותר הוא לבחור את ההזמנה המתאימה ביותר מבחינת עיצוב ולרשום בה את כל הנתונים הדרושים.

Posted in הזמנות לחתונה, הכנות לחתונה.