טעויות נפוצות בבחירת שמלת כלה

אם נשאל 10 כלות העומדות להתחתן מה הדבר שהכי חשוב להן בחתונה, תשע מתוכן יגידו בפה מלא – "השמלה". יחד עם זאת, אם לאחר החתונה נשאל את אותן כלות מה היו משנות בחתונה, כנראה שגם כאן מרביתן יגידו – "השמלה". מדוע כל כך הרבה כלות מתאכזבות משמלת הכלה שלהן לאחר הערב וכיצד ניתן למנוע זאת?
ריכזנו עבורך את הטעויות הנפוצות בבחירת שמלות כלה וכמובן, טיפים שיסייעו לך להימנע מהן:

בחירה בשמלת כלה טרנדית מדי

עולם החתונות הוא עולם המבוסס כולו על טרנדים החולפים ובאים. חלקם נשארים למשך שנים, וחלקם יכולים להשתנות כליל במרחק של כמה חודשים. שמלות כלה, בהיותן חלק מעולם האופנה, משתנות מהר יותר משנוכל לזהות, ולצערנו, לא מעט כלות בוחרות את שמלת הכלה שלהן לפי מה שאופנתי וטרנדי ולא לפי מה שנוח ונכון. זכרי, את צריכה להתחבר אל שמלת הכלה שלך ולאהוב אותה. ממילא עוד כמה שנים כשתביטי באלבום החתונה, לא תזכרי מה היה אז באופנה.

בחירה בשמלה שלא מתחשבת באופי האירוע

כלות רבות נעולות על סוג שמלה מסוים עליו הן חולמות מאז שהיו ילדות קטנות, אבל בסופו של דבר- לא תוכלי לבחור את השמלה לפני שתדעי מתי והיכן את מתחתנת. שמלה אופנתית וקצרה ללא שרוולים לא תתאים לחתונת חורף, ושמלה ארוכה, מלאת שכבות, נפח ומחוך, לא תתאים לחתונה המתקיימת בשישי בצהריים בחוף הים. ראשית, החליטי על סוג האירוע המבוקש ורק אחר כך צאי למצוד אחר השמלה המושלמת.

בחירה בשמלה שלא מתחשבת בנתונים הטבעיים שלך

אז ראית שמלת סטרפלס יפהפייה והתאהבת בה, אבל אם יש לך חזה מעט יותר גדול מהממוצע את תבלי את כל הערב במשיכת השמלה כלפי מעלה במקום בריקודים. אם את נמוכת קומה וחולמת על שמלה מרובת שכבות, את עלולה לגלות שהיא 'מעלימה' את הנתונים הטבעיים שלך ומשווה לך מראה לא מחמיא. במהלך החיפושים והמדידות של שמלת הכלה שלך, חשוב להניח למעצב לכוון אותך לגזרות הנכונות יותר לנתונים הטבעיים שלך– מה החלקים שכדאי להדגיש ואיזה כדאי לטשטש. זה יוביל אותך לבחירת שמלת כלה מחמיאה ומדויקת לך הרבה יותר.

בחירת שמלה שלא עומדת בתקציב

טווח המחירים בעולם השמלות הוא לעיתים בלתי נתפס, מתחיל משמלות באלפי שקלים בודדים ומטפס בקלות עד עשרות אלפי שקלים. קל מאד להגיע לחנות, להתאהב בשמלה ולהבין לאט שהיא לחלוטין מחוץ לתקציב שלך. זה עלול להביא לאחת משתי סיטואציות: אכזבה ושברון לב ותחושה שכל שמלה אחרת שתבחרי בה תהיה פשרה. או לחלופין, השקעת סכום שהוא לחלוטין מחוץ לתקציב שלך. על מנת למנוע אכזבות ושברונות לב, החליטי על תקציב מקסימלי סופי, בררי מראש את טווח המחירים המקובל אצל מעצב מסוים, קבעי פגישות רק עם מעצבים שהשמלות שהם מציעים עומדות בטווח המחירים שלך ואל תתביישי לבקש שיכוונו אותך רק לשמלות שנכנסות בתקציב שלך.

בחירת אקססוריז לא מתאימים

נכון, זו לא בדיוק טעות בבחירת השמלה, אבל את בטח יודעת שהמראה הסופי מורכב מכל הפרטים הקטנים ולכן, בחירה באקססוריז נכונים חשובה מאוד כדי להוציא את המיטב מהשמלה עצמה. קבלי את ההחלטה על התכשיטים שתענדי, הנעליים שתנעלי, התסרוקת וכו' – רק אחרי שבחרת שמלה. כך למשל, אם בחרת בשמלה עם ריבוי אלמנטים עיצוביים באזור המחשוף, מוטב שתמנעי משרשרת עם נוכחות שתסיט את תשומת הלב מהחלק היפה ביותר בשמלה ותיצור מראה עמוס.

בחירה בשמלה לא נוחה

הקלישאה הזו היא הכי ישנה, אבל היא העצה הכי חשובה שנוכל לתת. לא חשוב עד כמה יפה השמלה שתבחרי, אם לא תרגישי בה בנוח, אם לא תוכלי להתנהל בה בחופשיות, אם תהיי מודעת אליה כל הזמן – לא תוכלי לשאת אותה בנינוחות והיא גם תפגום בהנאה שלך מהאירוע.

בחרי שמלה שנוחה לך, כזאת שנעים לך ללבוש, לרקוד ולקפוץ איתה, כזאת שתחשבי עליה בחיבה עוד עשרים שנה, כזאת שאת מרגישה בה כמו הגרסה הכי טובה של עצמך.
מזל טוב ובהצלחה!

Posted in ארגון חתונה, שמלות כלה.