זרי כלה מעוצבים

ההכנות לקראת החתונה כוללות דברים רבים כמו: בחירת מקום לחתונה, מוסיקה, תפריט, צלמים, רשימת מוזמנים וכדומה. גם הכנות הכלה ליום כלולותיה כרוכות בכמה וכמה משימות כמו: בחירת השמלה, נעליים, סלון הכלות שבו תתאפר ותסדר את השיער וגם בחירת זר פרחים.

בחירת זר כלה היא אחת המשימות של הכלה, ואפשר לומר, אחת המהנות ביותר לפני יום החתונה, כי מי לא אוהבת פרחים ובמיוחד זרי כלה.

זרי כלה מתחלקים לכמה וכמה סגנונות שונים, שבדרך כלל מותאמים למראה הכללי של הכלה בערב חתונתה. ממש כפי שמתאמים בין סגנון השמלה, תסרוקת השיער והאיפור, כך יש להתייחס גם לזר הפרחים שתישא הכלה בידה בזמן החתונה. חנויות פרחים רבות מציעות שפע של סגנונות עם שפע של פרחים מסוגים שונים, כך שניתן לבחור לכל סגנון של לבוש ושיער את הזר שיתאים במדויק.

זרי כלה מעוצבים מפרחים מיובשים

זרי כלה מעוצבים ששזורים מפרחים מיובשים מאד יפים וצבעוניים, והם יכולים להישמר לתקופה ארוכה גם לאחר החתונה כמזכרת מערב החתונה לאותה אחת שתקבל את הזר מהכלה, כמנהג הרווח כיום בחתונות בארץ. עיצוב זר כלה מפרחים מיובשים מאפשר לכלה לבקש עיצוב ייחודי עבורה ולא זר מוכן מראש. הזרים הללו עשויים מפרחים שעברו תהליך שימור מיוחד על ידי שיטת ייבוש המכונה הקפאה יבשה שמשמשת את תעשיית הפרחים המיובשים בעולם.

זרי כלה צבעוניים וחיים

סוג נוסף של זרי כלה הם זרים מפרחים חיים וצבעוניים. בשנים האחרונות קיבל תחום עיצוב זרים אלה תנופה גדולה, ומעצבים רציניים לקחו לתשומת ליבם את הנושא, והחלו מעצבים זרים מקסימים שיתאימו לאירוע ולכלה עצמה. הזרים מותקנים באופן מהודק שמאפשר לכלה לשאת את הזר בערב החתונה כולו מבלי שיינזק או יתפרק. את הזר מומלץ להזמין מראש, ולהביא תמונה של שמלת החתונה, וגם של סגנון התסרוקת לחתונה כדי שניתן יהיה להתאים זר פרחים בדיוק לסגנון שנבחר.

להלן כמה מן האפשרויות הקיימות לזרי פרחים חיים:

  • זר ורדים אדומים
  • זר ורדים בגוון לבן אדום
  • זר סחלבים לבן
  • זר סחלבים נשפך
  • זר שושן צחור לבן נשפך
  • זר נסיכותי מוורדים לבנים צחורים
  • זר בגווני וורוד
  • זר מפרחי פיטנה בגווני לבן וצהוב
  • זר משולב בפרחי וורדים וליזיאנטוס

רשימה זו הינה רק מבחר מצומצם מן האפשרויות אשר עומדות בפני הכלה לבחירה לקראת יום החתונה שלה. גם בשזירת פרחים חיים ניתן להזמין זרים מיוחדים על פי הזמנה, וגם במקרה זה מומלץ להביא את תמונת השמלה לחנות הפרחים, על מנת שניתן יהיה להתאים את הזר במדוייק לסגנון של הכלה.

בחירת זר לחתונה היא חלק מעיצוב המראה של הכלה בערב הכלולות. מומלץ לעשות את הבחירה כמה ימים לפני החתונה, ולא לחכות לרגע האחרון על מנת לאפשר בחירה מתאימה.

Posted in הכנות לחתונה, זרי כלה.