המלונות המומלצים לירח דבש

ירח הדבש, החופשה הכיפית והרומנטית ביותר הפורשת את המסלול לחיי הנישואים. הנרות, האווירה, הריחוק מהבית, הריחות הארומטיים, כל אלה תורמים לתחושת ההרפתקה האופפת את החוויה הרומנטית. הנפש התאומה שלצדכם והעולם הפרוש לפניכם מספיקים לעורר תחושה בלתי נשכחת שתוביל אתכם לשארית חייכם. נשמע מקסים, נכון?
ובכן, זו תוצאה של תכנון יעיל של ירח הדבש ובחירת בית מלון שיספק לכם את כל אשר נפשכם חפצה בה.

הכנות

לפני ההרפתקה הגדולה אליה אנו פוסעים, עלינו לדאוג כי אנו מצוידים היטב וכי אנו מוכנים לקראת החופשה. למרות הכמיהה הסוחפת לחופשה ה'מושלמת' והרצון העז להתפנק וליהנות, יש לברור היטב את ההוצאות הכספיות שלנו לפני ירח הדבש. לצאת לחופשה זה דבר אחד, לחזור למפתן ביתכם כשהמצב הכלכלי בקרשים זהו דבר אחר – וקריטי. סכמו עם בן או בת זוגכם על תקרת הסכום אותה תבזבזו במהלך ירח הדבש. הכינו רשימת חפצים הנדרשים לחופשה ואל תשכחו תרופות או כדורים שבן הזוג צריך, זה עלול להרוס את כל החוויה. לפני צאתכם לדרך חייגו לבית המלון ווודאו שהחדר שהזמנתם יהיה פנוי ומוכן בזמן הגעתכם, כך תחסכו הרבה כאב ראש ותוכלו לקפוץ ישר לעניינים מבלי להתעכב.

הקריטריונים למלון טוב

ישנן חופשות שלפעמים שוכחים, רגעים קטנים שנאבדים במנהרת הזמן, אך לא ניתן לציין את אותו הדבר על ירח הדבש. כאשר אתם מזמינים מלון, א-ל ת-ת-פ-ש-ר-ו. זו היא לא החלטה טובה להתקמצן על ירח הדבש, לרוב, זיכרון זה נטמע במוחם של בני הזוג. לכן מלון מתחת ל-4 כוכבים זו היא לא אופציה. אין בזאת לומר כי עליכם לבזבז ללא כל הכרה. המלון בו הנכם שוהים צריך לספק מגוון רחב של הצעות לבני זוג לבלות את החופשה הרומנטית ביותר. מיקומו של המלון ישפיע רבות על ירח הדבש, דאגו שהמלון קרוב למגוון האטרקציות המוצעות ו'למקומות החמים'.

טיפים כלליים

למיקומו של בית המלון יש חשיבות עליונה, אלא אם אתם מתכננים להישאר בבית המלון במהלך כל החופשה. כוונו לרומנטיקה, לכיף, לחוסר דאגות. כוונו למקום שיכול להשכיח מכם את צרותיכם. השאירו את הבעיות בבית ותשתדלו להקדיש את ירח הדבש לכם ולבני זוגכם. אל תענו לשיחות לא דחופות. במקרה ויש לכם ילדים, ובמידה ואין לכם את האפשרות להשאיר אותם בבית, הזמינו חדר במלון שיש בו משחקיות ופעילויות לילדים על מנת שיהיה לכם כמה שיותר זמן לבד.

Posted in הכנות לחתונה, ירח דבש.