הכרויות מעלה אדומים

ההבדל בין דייטים לאתרי הכרויות מעלה אדומים

כיצד נוצרים הכרויות מעלה אדומים? אתרי הכרויות מעלה אדומים טובים לצורך יצירת קשר ראשוני עם בן הזוג השני, ובדיקה האם יש התאמה בסיסית, ותחומי עניין משותפים. חיי נישואין הם קשר אמתי בין בחור לבחורה, המתנהל פנים אל פנים.

הכרויותבקשר וירטואלי המתנהל בין בחור לבחורה, אין חשיבות לתכונות האופי של בני הזוג, ולא תמיד ניתן לשים לב אליהם. את רגשות האהבה לבן הזוג אפשר להרגיש במהלך פגישות הדייט, ולא באמצעות תקשורת שהיא וירטואלית בלבד.

כאשר מחפשים מועמד באתר הכרויות מעלה אדומים, אפשר לראות את התמונה של המועמדים. כאשר רואים את הבן זוג נוצר רושם ראשוני, ולעיתים שום דבר לא יוכל לשנות רושם ראשוני זה. לפני שהחלו אתרי ההכרויות מעלה אדומים, את המידע הראשוני על בני הזוג היו משיגים דרך שיחות טלפון, ודרך פגישות.

כיצד יש לנהל פגישה פיזית

במהלך פגישת דייט, מומלץ שבני הזוג יגלו רגישות אחד כלפי השני, ויישנו את נושא השיחה, במידה ומרגישים שבן הזוג איבד עניין בשיחה. הפגישה הראשונה תהיה בדרך כלל הכרות פנים אל פנים הראשונה של הבחור והבחורה, לאחר שעד עכשיו הקשר בניהם היה וירטואלי בלבד.

ישנם קבוצות מסוימות בציבור הדתי בהם יש רכילות בתוך הקהילה. כדאי להכיר כמה כללים שיעזרו להתנהל בצורה נכונה במהלך דייט:

  1. על הגבר להיות מתחשב בבחורה.
  2. כדאי שהבחור יזמין את הבחורה לארוחה קלה- פיצה, גלידה ועוד.
  3. הבחור חייב להיות עדין ונעים הליכות.
  4. על הבחורה להתנהג בנימוס.
  5. חשוב לבחור מקום לפגישה, בו שני בני הזוג יוכלו לדבר בחופשיות.
  6. אין לענות לטלפון במהלך פגישה אלא רק לשיחות נצרכות.

צורות התנהגות שעולות במהלך הדייט, וצריכות לעורר אור אדום

על בחורות להתרחק מבחורים חשודים, משום שאלו עלולים להיות בעלים אלימים:
הכרויות

  1. נתינת כמות מתנות בלתי רגילה.
  2. בחור שלא מעוניין להכיר את משפחת הבחורה, כאשר הקשר נהיה רציני, הוא בחור שעלול לגרום לניתוק של הבחורה ממשפחתה לאחר החתונה.
  3. בחור שכועס מאוד על איחור בחורה לפגישה, הוא בחור בעל מידות מקולקלות, וייתכן שיהיה בחור כעסן לאחר החתונה.
  4. אסור לבחור להרים קול על הבחורה במהלך הפגישות.
  5. הבחורה לא צריכה להיות ה"משיח" של הבחור.
  6. כאשר בחור מגיע תמיד אל הבחורה כאשר היא עם חברות, ודורש ממנה להפסיק את הפעילות עם החברות, זוהי נקודה שצריכה להעלות אור אדום לגבי האופי של הבחור.

כאשר ה"חבר" היחיד של הבחור הוא הבחורה אתה הוא יוצא, כדאי לבחורה לחשוב היטב מדוע הבחור הגיע למצב כזה של בדידות, ולשקול פרידה מן הבחור, משום שבחור כזה עלול להשתלט על הבחורה לאחר החתונה.

דרך הכרויות מעלה אדומים ניתן להתרשם בצורה יעילה מהאישיות העומדת ממול

פעילות חווייתית, יוצרת לבחורים ולבחורות תחושה של פסק זמן ושחרור מחיי היום- יום, ותחושת שחרור זו, מסייעת להם לשים לב אל מי שסביבם. במהלך פעילות משותפת של פנויים ופנויות, ניתן לשים לב לתכונות אופי מיוחדות של האחר, ואף לפתח ניצני אהבה ראשונים.

ישנם קבוצות של פנויים ופנויות שזקוקות לפעילות של הכרויות מעלה אדומים בצורה יזומה, ולגיבוש חברתי

  1. לאקדמאים יש לפעמים קושי במציאת בן זוג שיתאים לאורח חייהם התובעני.
  2. כאשר גרושים וגרושות משתתפים במפגשי הכרויות, הם יוצאים לכמה שעות משגרת החיים של הבדידות, ומקבלים כמה שעות של גיבוש חברתי והנאה.

כשעוברים לתהליך של הכרויות מעלה אדומים יש לעבור זאת בעזרת הדרכה מקצועית

בני זוג יכולים להיות נחמדים אחד לשני בהתכתבות, אך יכולים להתגלות כקמצנים או כנוקשים במהלך המפגשים. לפעמים אדם יכול להיות טוב, אך עם תקשורת בינאישית לקויה. כאשר בני זוג נוטלים ייעוץ זוגי במהלך פגישות הכרות, הן יקבלו תרגילים מעשיים ליישם במהלך הפגישות. כאשר בני זוג יודעים כיצד להתנהל בצורה נכונה אחד עם השני, תקופת ההכרויות מעלה אדומים תהיה קלה יותר עבורם.