הכרויות לדתיים גרושים

לפני שסוקרים את תחום "הכרויות לדתיים גרושים" של ימינו, כדאי לסקור את ההיסטוריה של תחום הכרויות לדתיים גרושים, כדי להבין את הצורך באתרי הכרויות לדתיים גרושים. נסקור מעט מקומות של הכרויות לדתיים גרושים בהיסטוריה. לדוגמה:
באר המים- בעבר "באר המים", הייתה מקום של מפגש והכירות. אם מחפשים דוגמאות של "הכרויות לדתיים גרושים", מומלץ לעיין בתנ"ך ולראות כיצד הכירו גדולי האומה את נשותיהם.
אתר הכרויות לדתיים
מדוע "הכרויות אלו", היו דווקא ליד הבאר? אנו צריכים להבין את צורת החיים באותה תקופה. אולם כיום העיקרון של העוסקים בתחום "הכרויות לדתיים גרושים" נשאר אותו עיקרון. מקום ההיכרות צריך לקרות איפה שיש התרחשות ונמצאים סביבו.
מה מתאים בימינו להיות מקום של "הכרויות לדתיים גרושים"?
היום "באר המים" הוא באינטרנט.

הכרמים בשילה
בנות ישראל נהגו ללבוש בגדי לבן בליל ט"ו באב ולחוג בכרמים בשילה. היה יוצא מזה סוג של הכרות, וכך היו נוצרים זוגות וחתונות.
גם מקום זה לא רלוונטי כיום.
באר המים וכרמי גפנים כבר לא משמשים מקומות מפגש להיכרות עבור צעירים דתיים. המטרה של פעילות "הכרויות לדתיים גרושים" היא ליצור הכרות בין בנים לבנות. הכרויות אלו הובילו להרבה חתונות.
פעילות הכרויות לדתיים גרושים מתמקדת בכמה נושאים עיקריים.
השיטה המסורתית של השדכנות היא שיטה שמתערבת יותר מדי ולכן קמו גופים כמו "שניים שהם ביחד" המציעים אלטרנטיבה אחרת. גופי שדכנות בציבור הדתי לאומי אמנם פועלים בצורה של שדכנות אך עם הבדלים מסוימים, בכך שאין הרבה ברורים מסביב על כל מועמד. אם נוצר שידוך, אזי על בני הזוג לשלם כסף רב לגופים אלו.

פעילויות של הכרויות לדתיים גרושים

גופי הכרויות לדתיים גרושים יארגנו שבתות וטיולים לצעירים וצעירות מהמגזר הדתי. פעילויות הכרות הן הזדמנות מצוינת להיפגש עם עוד צעירים וצעירות. לינה בשבתות הכרויות לדתיים גרושים היא לינה עם הפרדה בין בנים לבנות.
אתר הכרויות לדתייםבשבתות הכרות לצעירים, יכול צעיר למצוא בת זוג מעניינת כבר בתחילת השבת, ולבלות עמה בשיחה במשך כל השבת.
אתרי הכרויות לדתיים גרושים
כיום אפשר לשבת בבית ולחפש בן זוג באינטרנט. בפרופיל שפותחים באתר הכרויות לדתיים גרושים ישימו תמונה וסרטונים שמייצגים את עצמם, את חייהם ואת האופי שלהם. באתר הכרויות לדתיים גרושים אפשר ללמוד מהסרטונים על האופי של האדם. כשרואים בסרטון של בן זוג פוטנציאלי אופי חייכני ונחמד, מניחים שיש למועמד אופי טוב. אתרי הכרויות לדתיים גרושים מספקים את הכלים הנדרשים לקראת יצירת הקשר הראשוני. בהתחלה מתבצעת התכתבות ראשונה, במהלכה אחד יכול לגלות פרטים על השני. השלב הבא הוא שלב קביעת הפגישה הראשונה.
השלב הראשון של היכרות ספונטנית בין צעירים דתיים הוא שיחה. צעירים דתיים שפותחים בהכרות ידברו בטלפון במשך תקופה קצרה יחסית, ולאחר שהקשר יתחזק מעט, יגיע שלב הפגישה.
כדאי לצעירים וצעירות לדעת מספר כללים בדייט. כאשר אחד מבני הזוג נוסע נסיעה ארוכה ממקום רחוק בארץ אל המפגש, מומלץ להזמין עבורו שתייה. בן זוג שמרוכז רק בנייד שלו, עלול לגלות קשיים בפיתוח קשר רציני בעתיד, ובחיי הנישואים.
כאשר זוג יוצא לפגישות, ואחד מבני הזוג מרגיש כבר מהתחלה שבן הזוג השני ממש לא מתאים, ואין חיבור, מומלץ להפסיק את הפגישות, ולא לבזבז את הזמן על פגישות מיותרות שלא יובילו לכלום. בן זוג שמתרגז בקלות בעת פגישות, הוא בן זוג שבחיי הנישואין עלול להתרגז בקלות, מאתרי הכרויות לדתיים גרושים קשה להבין אופי של אדם, ולשם כך יש את הפגישות בן בני הזוג בהן מכירים בצורה מעמיקה יותר את בן הזוג ומסוגלים לקבל החלטה.