הכרויות גרושים גרושות דתיים

ישנם מגזרים בציבור הדתי שאצלם מתחתנים על ידי שידוך, ויש חלק אחר שמתחתנים דרך "הכרויות גרושים גרושות דתיים". נסקור מעט מקומות של הכרויות גרושים גרושות דתיים בהיסטוריה. לדוגמה:
באר המים במדיין: משה רבינו וציפורה בת יתרו- כשמשה רבינו היה צעיר, הוא היכה נוגש מצרי כדי להציל יהודי. פרעה שמע על כך, וניסה להרוג את משה רבינו. משה רבינו ברח אל מדין, וליד באר המים ראה את בנות יתרו באות להשקות את הצאן. הרועים ניסו להציק לבנות יתרו, משום שכעסו על אביהן יתרו שהיה כהן עבודה זרה והחליט שהוא מפסיק לעבוד עבודה זרה. משה נשא לאישה את ציפורה והתגורר בבית חותנו יתרו עד אשר ה' נגלה אליו בסנה וציווה עליו לשוב למצרים כדי לגאול את עם ישראל.
אתר הכרויות לדתיים
כיום אין כל כך עיסוק ברעיית צאן, ומקום היכרויות לדתיים אינה הבאר. אולם כיום העיקרון של העוסקים בתחום "הכרויות גרושים גרושות דתיים" נשאר אותו עיקרון. מקום ההיכרות צריך להיות איפה שיש התרחשות ונמצאים סביבו.
מה מתאים היום להיות מקום של "הכרויות גרושים גרושות דתיים"?
היום "באר המים" הוא באינטרנט.

הכרמים בשילה
בנות ישראל נהגו ללבוש בגדי לבן בליל ט"ו באב ולחוג בכרמים בשילה. הייתה נוצרת היכרות, וכך היו נוצרים זוגות וחתונות.
גם מקום זה לא רלוונטי כיום.
באר המים וכרמי גפנים כבר לא משמשים מקומות מפגש להיכרות עבור צעירים דתיים. מטרת פעילות "הכרויות גרושים גרושות דתיים" היא ליצור הכרות בין בנים לבנות. הכרויות אלו גרמו להרבה חתונות.
פעילות הכרויות גרושים גרושות דתיים מתמקדת בכמה נושאים עיקריים.
השיטה המסורתית של השדכנות היא שיטה שמתערבת יותר מדי ולכן קמו גופים כמו "שניים שהם ביחד" המציעים אלטרנטיבה אחרת. בציבור הדתי לאומי לא אוהבים את החקירות שעורכים השדכנים והשדכניות. אם נוצר שידוך, אזי ישלמו בני הזוג כסף רב לגופים אלו.

פעילויות של הכרויות גרושים גרושות דתיים

גופי הכרויות גרושים גרושות דתיים יארגנו שבתות וטיולים לצעירים וצעירות מהמגזר הדתי. פעילויות הכרות הן הזדמנות מצוינת להיפגש עם עוד צעירים וצעירות. לינה בשבתות הכרויות גרושים גרושות דתיים היא לינה עם הפרדה בין בנים לבנות.
אתר הכרויות לדתייםבשבתות הכרות לצעירים, יכול צעיר למצוא בת זוג מעניינת כבר בתחילת השבת, ולבלות עמה בשיחה במשך כל השבת.
אתרי הכרויות גרושים גרושות דתיים
כיום אפשר לשבת בבית ולחפש בן זוג באינטרנט. אתרי הכרות לדתיים פועלים בשיטה של מנוי חודשי. כאשר מחפשים בן זוג באתרי הכרויות גרושים גרושות דתיים, מומלץ להסתכל בסרטונים. כאשר בסרטונים של המועמד רואים דמות חייכנית ונעימה, מניחים שיש למועמד אופי טוב. אתרי הכרויות גרושים גרושות דתיים מספקים את הכלים הנדרשים לצורך יצירת הקשר ראשונית. בתחילת הקשר מתנהלת התכתבות ראשונית, בה אחד מגלה פרטים על השני. השלב הבא הינו שלב קביעת הפגישות.
השלב הראשון של היכרות ספונטנית בין צעירים דתיים הוא שיחה. צעירים מהמגזר הדתי שפותחים בהכרות ידברו ביניהם שבוע שבועיים בטלפון, ובמידה וירגישו שהקשר ביניהם מתחזק, יקבעו פגישה פיזית.
כדאי לצעירים וצעירות לדעת מספר כללים בדייט. ניתוק פלאפון בזמן "דייט", ובמיוחד ב"דייט" ראשון, יוצר אצל בן הזוג השני תחושה טובה, וגורם לבן הזוג להרגיש שהוא חשוב אצל השני. מטרת ה"דייט" היא הכרות ויצירת אינטראקציה וקשר שיוביל לקשר חזק בעתיד.
בעולם הדתי, סדרת פגישות ה"דייט" יסתיימו באירוסין או בפרדה של בני הזוג. בן זוג שמתרגז בקלות בעת פגישות, הוא בן זוג שבחיי הנישואין עלול להתרגז בקלות, מאתרי הכרויות גרושים גרושות דתיים קשה להבין אופי של אדם, ולשם כך יש את הפגישות בן בני הזוג בהן מכירים בצורה מעמיקה יותר את בן הזוג ומסוגלים לקבל החלטה.