הכרויות אלמנים ואלמנות

ההבדל בין פגישות לבין הכרויות אלמנים ואלמנות

כיצד נוצרים הכרויות אלמנים ואלמנות? אתרי הכרויות אלמנים ואלמנות טובים לצורך יצירת קשר ראשוני עם בן הזוג השני, ובדיקה האם יש התאמה בסיסית, ותחומי עניין משותפים. קשר בין בחור לבחורה המתנהל בצורה וירטואלית, הוא למעשה מעין "בועה", החשובה ליצירת תקשורת ראשונית.

הכרויותהתאמה בין בני זוג נוצרת כאשר יש תחומי עניין משותפים בין בני הזוג, ותכונות אופי משותפות ושמהוות השלמה בין בני הזוג. את רגשות האהבה לבן הזוג אפשר להרגיש במהלך פגישות הדייט, ולא באמצעות תקשורת שהיא וירטואלית בלבד.

יש יתרון מסוים לטובת אתרי הכרויות אלמנים ואלמנות, שחוסך פגישות הכרות מיותרות. ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לבחור בני זוג עימם רוצים ליצור קשר ראשוני לפי המראה. לפני שהחלו אתרי ההכרויות אלמנים ואלמנות, את המידע הראשוני על בני הזוג היו משיגים דרך שיחות טלפון, ודרך פגישות.

המלצות כלליות להתנהלות בדייט

במהלך פגישת דייט, מומלץ שבני הזוג יגלו רגישות אחד כלפי השני, ויישנו את נושא השיחה, במידה ומרגישים שבן הזוג איבד עניין בשיחה. במהלך דייט, אין כלל ברור מי יפתח ראשון בשיחה, אך מומלץ שהבחור יישאל את הבחורה אודותיה, או שייתן לה לפתוח ראשונה בשיחה.

כאשר יודעים בני הקהילה, על בני זוג שיוצאים לפגישות היכרות, ומידע זה הופך ל"נושא היום" בקרב בני הקהילה, ובמיוחד עם בני הזוג משתייכים לאותה קהילה, אזי יכולה להיווצר אצל בני הזוג אי נעימות, שעלולה להביא לעיתים לפירוד. כדאי להכיר כמה כללים שיעזרו להתנהל בצורה נכונה במהלך דייט:

  1. כאשר בחורה מגיעה מנסיעה רחוקה, מומלץ שהגבר יציע שתייה לבחורה, או יזמין לה שתייה.
  2. כדאי שהבחור יזמין את הבחורה לארוחה קלה- פיצה, גלידה ועוד.
  3. על הגבר להיות עדין עם הבחורה, ולדבר אליה בנעימות.
  4. על הבחורה להתנהג בנימוס.
  5. חשוב לבחור מקום לפגישה, בו שני בני הזוג יוכלו לדבר בחופשיות.
  6. מומלץ בעת דייט לשים את מכשיר הפלאפון על מצב שקט.

למה צריך לשים לב במיוחד במהלך פגישה

על בחורות להתרחק מבחורים חשודים, משום שאלו עלולים להיות בעלים אלימים:
הכרויות

  1. נתינת כמות מתנות בלתי רגילה.
  2. בחור נורמאלי ורגיל, צריך להביע התעניינות במשפחת הבחורה, ורצון להכיר את משפחתה.
  3. כדאי לבחורה לאחר פעם אחת ולבדוק את תגובת הבחור במקרה של איחור.
  4. כאשר בחור מרים קול על הבחורה במהלך הפגישות, זהו אור אדום שצריך להידלק אצל הבחורה, ועליה להיפרד מהבחור, משום שבחור כזה עלול להיות בעל מכה.
  5. הבחורה לא צריכה להיות ה"משיח" של הבחור.
  6. אין זכות לבחור לבקש מהבחורה למעט בפגישות עם חברות.

כאשר ה"חבר" היחיד של הבחור הוא הבחורה אתה הוא יוצא, כדאי לבחורה לחשוב היטב מדוע הבחור הגיע למצב כזה של בדידות, ולשקול פרידה מן הבחור, משום שבחור כזה עלול להשתלט על הבחורה לאחר החתונה.

דרך הכרויות אלמנים ואלמנות ניתן להתרשם בצורה יעילה מהאישיות העומדת ממול

ישנם חברות המארגנות טיולים וסופי שבוע של הכרויות בין בחורים לבחורות במהלך פעילות משותפת של פנויים ופנויות, ניתן לשים לב לתכונות אופי מיוחדות של האחר, ואף לפתח ניצני אהבה ראשונים.

ישנם קבוצות של פנויים ופנויות שזקוקות לפעילות של הכרויות אלמנים ואלמנות בצורה יזומה, ולגיבוש חברתי

  1. לאקדמאים יש לפעמים קושי במציאת בן זוג שיתאים לאורח חייהם התובעני.
  2. מפגשי הכרויות, הן הזדמנות של גרושים וגרושות לפתוח פרק ב' בחייהם.

הדרכה נכונה במהלך תקופה של הכרויות אלמנים ואלמנות תסייע למציאת בן הזוג בקלות רבה יותר

בני זוג יכולים להיות נחמדים אחד לשני בהתכתבות, אך יכולים להתגלות כקמצנים או כנוקשים במהלך המפגשים. לפעמים אדם יכול להיות טוב, אך עם תקשורת בינאישית לקויה. לא תמיד יוכל ייעוץ זוגי לגרום לבני זוג לחבב אחד את השני ולהחליט על חתונה. כאשר בני זוג יודעים כיצד להתנהל בצורה נכונה אחד עם השני, תקופת ההכרויות אלמנים ואלמנות תהיה קלה יותר עבורם.