הכרויות און ליין

במה שונות פגישות מהכרויות און ליין

כיצד נוצרים הכרויות און ליין? אתרי הכרויות און ליין טובים לצורך יצירת קשר ראשוני עם בן הזוג השני, ובדיקה האם יש התאמה בסיסית, ותחומי עניין משותפים. קשר בין בחור לבחורה המתנהל בצורה וירטואלית, הוא למעשה מעין "בועה", החשובה ליצירת תקשורת ראשונית.

הכרויותהתאמה בין בני זוג נוצרת כאשר יש תחומי עניין משותפים בין בני הזוג, ותכונות אופי משותפות ושמהוות השלמה בין בני הזוג. הכרויות און ליין הן זמן בו הבחור בוחן את הבחורה, והבחורה בוחנת את הגבר.

חכמי ישראל זיכרונם לברכה קבעו כלל: אדם לא יישא אישה עד שיראנה. כאשר רואים את הבן זוג נוצר רושם ראשוני, ולעיתים שום דבר לא יוכל לשנות רושם ראשוני זה. אתרי ההכרויות און ליין, חוסכים את שיחות ההיכרות במפגשים הראשונים, ומאפשרים תקשורת עניינית וממוקדת יותר.

כיצד יש לנהל פגישה פיזית

במהלך פגישת דייט, מומלץ שבני הזוג יגלו רגישות אחד כלפי השני, ויישנו את נושא השיחה, במידה ומרגישים שבן הזוג איבד עניין בשיחה. במהלך דייט, אין כלל ברור מי יפתח ראשון בשיחה, אך מומלץ שהבחור יישאל את הבחורה אודותיה, או שייתן לה לפתוח ראשונה בשיחה.

כאשר בני זוג מהציבור הדתי יוצאים לפגישות, מומלץ שיצאו למקום בו לא ייפגשו בחברים משותפים. מטרת אתר הכרויות און ליין הוא להביא לדייט:

  1. על הגבר להיות מתחשב בבחורה.
  2. כדאי לגבר להיות נדיב.
  3. הבחור חייב להיות עדין ונעים הליכות.
  4. על הבחורה להתנהג בנימוס.
  5. הגבר מחפש מקום בלי הרבה הפרעות והסחות דעת.
  6. מומלץ בעת דייט לשים את מכשיר הפלאפון על מצב שקט.

למה צריך לשים לב במיוחד במהלך פגישה

ישנם צורות התנהגות מסוימות של בחור בעת דייט, שעלולים להוות אור אדום:
הכרויות

  1. נתינת כמות מתנות בלתי רגילה.
  2. בחור שלא מעוניין להכיר את משפחת הבחורה, כאשר הקשר נהיה רציני, הוא בחור שעלול לגרום לניתוק של הבחורה ממשפחתה לאחר החתונה.
  3. בחור שכועס מאוד על איחור בחורה לפגישה, הוא בחור בעל מידות מקולקלות, וייתכן שיהיה בחור כעסן לאחר החתונה.
  4. כאשר בחור מרים קול על הבחורה במהלך הפגישות, זהו אור אדום שצריך להידלק אצל הבחורה, ועליה להיפרד מהבחור, משום שבחור כזה עלול להיות בעל מכה.
  5. הבחורה לא צריכה להיות ה"משיח" של הבחור.
  6. כאשר בחור מגיע תמיד אל הבחורה כאשר היא עם חברות, ודורש ממנה להפסיק את הפעילות עם החברות, זוהי נקודה שצריכה להעלות אור אדום לגבי האופי של הבחור.

בחור בגילאי הכרויות און ליין צריך להיות בחור חברותי, ולנהל חיי חברה משלו.

דרך הכרויות און ליין ניתן להתרשם בצורה יעילה מהאישיות העומדת ממול

יש דרך טובה להכרות בין בחורים לבחורות, המשלבת חוויה, תקשורת, והכרות ראשונית. במהלך פעילות משותפת של פנויים ופנויות, ניתן לשים לב לתכונות אופי מיוחדות של האחר, ואף לפתח ניצני אהבה ראשונים.

ישנם קבוצות של פנויים ופנויות שזקוקות לפעילות של הכרויות און ליין בצורה יזומה, ולגיבוש חברתי

  1. אקדמאים פנויים ופנויות, זקוקים לפעילות חברתית מגבשת.
  2. כאשר גרושים וגרושות משתתפים במפגשי הכרויות, הם יוצאים לכמה שעות משגרת החיים של הבדידות, ומקבלים כמה שעות של גיבוש חברתי והנאה.

כשעוברים לתהליך של הכרויות און ליין יש לעבור זאת בעזרת הדרכה מקצועית

בני זוג יכולים להיות נחמדים אחד לשני בהתכתבות, אך יכולים להתגלות כקמצנים או כנוקשים במהלך המפגשים. ישנם יועצי זוגיות, הנותנים הדרכה לבני זוג במהלך פגישות, ומייעצים להם כיצד לא לחזור על טעויות, שגורמים לבן הזוג השני תחושת ריחוק או דחייה. כאשר בני זוג נוטלים ייעוץ זוגי במהלך פגישות הכרות, הן יקבלו תרגילים מעשיים ליישם במהלך הפגישות. ייעוץ זוגי בתחום ההכרויות און ליין מכוון בני זוג לתקשורת בין אישית נכונה, וכיצד לתקשר אחד עם השני בצורה טובה, ואיך שכל אחד יבין את צרכי השני ויתחשב בהם.