אתר שידוכים לחרדים

מטרת אתר שידוכים לחרדים בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתר הכרות יקל על גרושים וגרושות, משום שיוכלו להגדיר מראש בחיפוש מה שהם צריכים, ולסנן לפי הפרופיל של המועמד מי שמתאים להם.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתר שידוכים לחרדים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים הרוצים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר הכרות.
אתר שידוכים לחרדים לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי לאומי ישנה פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לאנשים פחות דתיים, יעדיפו דתיים יותר חלשים למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לחלוטין.
מגזר נוסף שמשתמש באתר שידוכים לחרדים הינו הציבור החרדים המודרניים.
לעיתים קשה יותר לחרדים המודרניים למצוא שידוך במגזר החרדי, משום שלא כל משפחה חרדית תרצה חתן חרדי מודרני.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתר שידוכים לחרדים. מכיוון שהשדכניות במגזר החרדי אינן מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים מודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר שידוכים לחרדים.

שלבי ההתנהלות באתר שידוכים לחרדים

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם בכל אתר יש לייצר פרופיל אישי. לאחר מכן מבצעים חיפוש בן זוג. עוברים לשלב של יצירת קשר. השלב הבא והאחרון הינו קביעת דייט.
מומלץ להיזהר מאד מתי, עם מי והיכן קובעים דייט כי בסך הכול מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר שידוכים לחרדים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. הרשמה: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. יצירת פרופיל אישי: בשלב זה, מעלים לאתר את כל הנתונים הרלוונטיים לפרופיל האישי כגון תמונות, אודות, דעות ועוד. מומלץ לחשוב טוב לפני שמעלים תמונות ולבדוק האם התמונות יפות ומושכות.
  3. חיפוש בן זוג: באתר שידוכים לחרדים קיים המון מבחר. כדאי להגדיר מראש איזה סגנון מחפשים. אין לבחור לפי המראה בלבד. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הם: שנות לימוד, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל מה שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: שלב זה נועד ליצירת קשר ראשוני. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להחל בהתכתבות.
  5. צ'אט: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. שיחות עמוקות יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. פגישה: אם אתם מזהים פוטנציאל ממש חזק בשלב זה אז ניתן להתקדם לשלב הסופי שהוא פגישה. תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע פגישות דרך האתר.