אתר שידוכים לדתיים

מטרת אתר שידוכים לדתיים בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. מי שמחפש באתר שידוכים לדתיים מסנן מראש את תוצאות החיפוש לפי מה שמתאים לו.
אתר שידוכים לדתיים הינו פתרון מצוין לגרושים וגרושות הרוצים לפתוח פרק ב' בחייהם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר שידוכים לדתיים הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים המבקשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות גם ציבור הדתיים לייט או החוזרים בשאלה מעדיף לחפש בן זוג באתר שידוכים לדתיים. ציבורי הדתי לייט והדתלשי"ם הם ציבורים בעלי אופי ייחודי משלהם.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי הלאומי ישנה פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לאנשים פחות דתיים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
ציבור נוסף שמשתמש באתר שידוכים לדתיים הינו הציבור החרדים המודרניים.
לעיתים קשה יותר לחרדים המודרניים למצוא שידוך במגזר החרדי, משום שלא כל משפחה חרדית תרצה חתן חרדי מודרני.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. כיוון שהשדכניות במגזר החרדי אינן מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים מודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתר שידוכים לדתיים.

שלבי ההתנהלות באתר שידוכים לדתיים

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. לאחר מכן מבצעים חיפוש בן זוג. מתכתבים עם מועמדים פוטנציאלים. אם יצירת הקשר משביעה רצון אז ניתן לעבור לשלב הסופי שהוא קביעת פגישה פיזית.
מומלץ להיזהר מאד מתי, עם מי והיכן קובעים פגישה כי בסך הכול מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר שידוכים לדתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. הרשמה: אפשר לבצע הרשמה בחלק מהאתרים עם חשבון הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. בניית פרופיל משתמש: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. חשוב להעלות תמונות ווידיאו שלא ירתיעו את בני ובנות הזוג שיחפשו אותך.
  3. חיפוש באתר: באתר שידוכים לדתיים יש הרבה מבחר. יש להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור רק לפי המראה. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי להיעזר בהם הם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל מה שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: כאן הגענו לשלב המכריע של יצירת הקשר הראשונה. לאחר שיש התעניינות מצד בן הזוג השני כדאי להתחיל ביצירת קשר.
  5. צ'אט: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. קשר מתקדם יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: נראה לכם שיש כאן הצלחה פוטנציאלית? אז תתקדמו לדייט! תמיד תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע דייטים דרך האתר.