אתר הכריות לדתיים

סיבת ההצלחה של אתר הכריות לדתיים היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
גרושים וגרושות מהמגזר הדתי יעדיפו לצאת עם מי שמחפש פרק ב' בחייו.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתר הכריות לדתיים הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות אתר הכרות.
בשנים האחרונות ציבור הדתי לייט והחוזרים בשאלה (דתלש"ים) רואים את עצמם כחלק מהציבור הדתי ומעדיפים לחפש מישהו בוגר המגזר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי לאומי שוררת פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לפחות דתיים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
מגזר נוסף שמשתמש באתר הכריות לדתיים הינו הציבור החרדים המודרניים.
החרדים המודרניים יחזיקו סמארטפון וילמדו לתואר.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. כיוון שהשדכניות מתוך המגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים מודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר הכריות לדתיים.

שלבי ההתנהלות באתר הכריות לדתיים

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. עוברים לשלב של יצירת קשר. השלב הבא והאחרון הינו קביעת דייט.
מומלץ להיזהר מאד עם מי ואיפה קובעים פגישה כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכריות לדתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. הרשמה: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. אם האתר אינו מאפשר הרשמה מהירה דרך הפייסבוק אז יש להירשם ידנית.
  2. בניית פרופיל משתמש: בשלב זה, מעלים לאתר את כל הנתונים הרלוונטיים לפרופיל האישי כגון תמונות, אודות, דעות ועוד. יש לשים לב כי קיימת חשיבות רבה לתמונות ולכן מומלץ לבחור תמונות יפות במיוחד.
  3. חיפוש בן זוג: באתר הכריות לדתיים יש המון מבחר. יש להגדיר מראש מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור רק לפי המראה. מומלץ לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לבדוק בכובד ראש הם: שנות לימוד, עיסוק, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל מה שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: אנחנו מדברים על יצירת קשר ראשונה. לאחר שיש התעניינות מצד בן הזוג השני כדאי להחל בהתכתבות.
  5. צ'אט: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. שיחות עמוקות יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. קביעת דייט: אם אתם מזהים פוטנציאל ממש חזק בשלב זה אז ניתן להתקדם לשלב הסופי שהוא פגישה. תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע פגישות דרך האתר.