אתר הכרויות של דתיים

מטרת אתר הכרויות של דתיים בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתר הכרויות של דתיים הינו פתרון מצוין לגרושים וגרושות הרוצים לפתוח פרק ב' בחייהם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר הכרויות של דתיים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות ציבור הדתי לייט והחוזרים בשאלה (דתלש"ים) רואים את עצמם כחלק מהציבור הדתי ומעדיפים לחפש מישהו בוגר המגזר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי לאומי ישנה פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים לאנשים פחות דתיים, יעדיפו דתיים יותר חלשים למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לחלוטין.
מגזר נוסף שמשתמש באתר הכרויות של דתיים הוא ציבור החרדים המודרניים.
לעיתים קשה יותר לחרדים המודרניים למצוא שידוך במגזר החרדי, משום שלא כל משפחה חרדית תרצה חתן חרדי מודרני.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. מכיוון שהשדכניות המטפלות במגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים מודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות של דתיים.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות של דתיים

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם לאחר ההרשמה, בדרך כלל עוברים ליצירת פרופיל משתמש. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. עוברים לשלב של יצירת קשר. אם יצירת הקשר משביעה רצון אז ניתן לעבור לשלב הסופי שהוא קביעת פגישה פיזית.
יש כמובן להיזהר מתי, עם מי והיכן קובעים דייט כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות של דתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. באתרים האחרים יש לבצע הרשמה מלאה כולל מילוי פרטים אישיים כגון מצב משפחתי.
  2. עריכת פרופיל: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. יש לשים לב כי קיימת חשיבות רבה לתמונות ולכן מומלץ לבחור תמונות יפות במיוחד.
  3. חיפוש בן זוג: באתר הכרויות של דתיים יש הרבה מבחר. כדאי להגדיר באופן מוקדם איזה סגנון מחפשים. חשוב לא לבחור לפי המראה בלבד. מומלץ לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הם: שנות לימוד, עיסוק, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל מה שיכול ללמד על האופי הפנימי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: שלב זה נועד ליצירת קשר ראשוני. לאחר שיש התעניינות מצד בן הזוג השני כדאי להחל בהתכתבות.
  5. התכתבות: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. קשר מתקדם יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: אם אתם מזהים פוטנציאל ממש חזק בשלב זה אז ניתן להתקדם לשלב הסופי שהוא פגישה. תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע דייטים דרך האתר.