אתר הכרויות מסורתי

סיבת ההצלחה של אתר הכרויות מסורתי היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתר הכרויות מסורתי הינו פתרון מצוין לגרושים וגרושות הרוצים לפתוח פרק ב' בחייהם.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתר הכרויות מסורתי הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר הכרות.
בשנים האחרונות ציבור הדתי לייט והחוזרים בשאלה (דתלש"ים) רואים את עצמם כחלק מהציבור הדתי ומעדיפים לחפש מישהו בוגר המגזר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי לאומי קיימת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לדתיים פחות חזקים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
ציבור נוסף שמשתמש באתר הכרויות מסורתי הוא ציבור החרדים היותר פתוחים.
החרדים המודרניים יחזיקו סמארטפון וילמדו לתואר.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתר הכרויות מסורתי. מכיוון שהשדכניות במגזר החרדי אינן מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים מודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות מסורתי.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות מסורתי

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. כאשר מוצאים פרופיל שנראה מתאים אז יש ליצור קשר עם הצד השני. השלב הבא והאחרון הינו קביעת דייט.
יש כמובן להיזהר עם מי ואיפה קובעים דייט כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות מסורתי:

אתר הכרויות לדתיים

  1. הרשמה: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. באתרים האחרים יש לבצע הרשמה מלאה כולל מילוי פרטים אישיים כגון מצב משפחתי.
  2. עריכת פרופיל: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. חשוב להעלות תמונות ווידיאו שלא ירתיעו את בני ובנות הזוג שיחפשו אותך.
  3. חיפוש בן/בת זוג: באתר הכרויות מסורתי יש מבחר רב. כדאי להגדיר באופן מוקדם איזה סגנון מחפשים. אין לבחור לפי המראה החיצוני בלבד. מומלץ לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הינם: השכלה, עיסוק, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל מה שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: כאן הגענו לשלב המכריע של יצירת הקשר הראשונה. לאחר שיש התעניינות מצד בן הזוג השני כדאי להחל בהתכתבות.
  5. התכתבות: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. שיחות עמוקות יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. קביעת דייט: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע פגישות באמצעות האתר.