אתר הכרויות לשומרי מסורת

סיבת ההצלחה של אתר הכרויות לשומרי מסורת היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

כך גם פועלים אתרי ההיכרויות.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. מי שמחפש באתר הכרויות לשומרי מסורת מסנן מראש את תוצאות החיפוש לפי מה שמתאים לו.
אתר הכרות יקל על גרושים וגרושות, משום שיוכלו להגדיר מראש בחיפוש מה שהם צריכים, ולסנן לפי הפרופיל של המועמד מי שמתאים להם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר הכרויות לשומרי מסורת הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים המבקשים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות אתר הכרות.
אתר הכרויות לשומרי מסורת לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי הלאומי שוררת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לאנשים פחות דתיים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
מגזר נוסף שמשתמש באתר הכרויות לשומרי מסורת הינו הציבור החרדים היותר פתוחים.
לעיתים קשה יותר לחרדים המודרניים למצוא שידוך במגזר החרדי, משום שלא כל משפחה חרדית תרצה חתן חרדי מודרני.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. מכיוון שהשדכניות המטפלות במגזר החרדי פחות מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים המודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות לשומרי מסורת.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות לשומרי מסורת

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. לאחר ההרשמה, בדרך כלל עוברים ליצירת פרופיל משתמש. לאחר מכן מבצעים חיפוש בן זוג. כאשר מאתרים פרופיל שנראה עם פוטנציאל התאמה אז ניתן לפתוח ביצירת קשר. השלב הבא והאחרון הינו קביעת דייט.
יש כמובן להיזהר עם מי ואיפה קובעים פגישה כי בסך הכול מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות לשומרי מסורת:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: אפשר לבצע הרשמה בחלק מהאתרים עם חשבון הפייסבוק. אם האתר אינו מאפשר הרשמה מהירה דרך הפייסבוק אז יש להירשם ידנית.
  2. עריכת פרופיל: בשלב זה, מעלים לאתר את כל הנתונים הרלוונטיים לפרופיל האישי כגון תמונות, אודות, דעות ועוד. חשוב להעלות תמונות ווידיאו שלא ירתיעו את בני ובנות הזוג שיחפשו אותך.
  3. חיפוש בן/בת זוג: באתר הכרויות לשומרי מסורת קיים המון מבחר. כדאי להגדיר מראש מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור לפי המראה החיצוני בלבד. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי להיעזר בהם הינם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל מה שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: כאן הגענו לשלב המכריע של יצירת הקשר הראשונה. לאחר שיש התעניינות מצד בן הזוג השני כדאי להחל בהתכתבות.
  5. צ'אט: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. שיחות עמוקות יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. פגישה: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תמיד תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות דרך האתר.