אתר הכרויות למסורתיים

מטרת אתר הכרויות למסורתיים בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. מי שמחפש באתר הכרויות למסורתיים מסנן מראש את תוצאות החיפוש לפי מה שמתאים לו.
אתר הכרויות למסורתיים הינו פתרון מצוין לגרושים וגרושות הרוצים לפתוח פרק ב' בחייהם.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתר הכרויות למסורתיים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים המבקשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות גם ציבור הדתיים לייט או החוזרים בשאלה מעדיף לחפש בן זוג באתר הכרויות למסורתיים. ציבורי הדתי לייט והדתלשי"ם הם ציבורים בעלי אופי ייחודי משלהם.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי לאומי שוררת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים לדתיים פחות חזקים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
ציבור נוסף שמשתמש באתר הכרויות למסורתיים הוא ציבור החרדים היותר פתוחים.
החרדים המודרניים יחזיקו סמארטפון וילמדו לתואר.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. מכיוון שהשדכניות מהמגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים מודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות למסורתיים.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות למסורתיים

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. כאשר מוצאים פרופיל שנראה מתאים אז יש ליצור קשר עם הצד השני. קובעים דייט.
יש כמובן להיזהר מתי, עם מי והיכן קובעים דייט כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות למסורתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. הרשמה: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. אם האתר אינו מאפשר הרשמה מהירה דרך הפייסבוק אז יש להירשם ידנית.
  2. יצירת פרופיל אישי: בפרופיל האישי מעלים הכול: מלל אודות, תמונות, וידיאו. יש לשים לב כי קיימת חשיבות רבה לתמונות ולכן מומלץ לבחור תמונות יפות במיוחד.
  3. חיפוש באתר: באתר הכרויות למסורתיים יש מבחר רב. יש להגדיר מראש מה הסגנון שמחפשים. חשוב לא לבחור לפי המראה החיצוני בלבד. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הינם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל פרט שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: כאן הגענו לשלב המכריע של יצירת הקשר הראשונה. כאשר מזהים פוטנציאל לשני הכיוונים אז כדאי להתחיל ביצירת קשר.
  5. צ'אט: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. קשר מתקדם יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: נראה לכם שיש כאן הצלחה פוטנציאלית? אז תתקדמו לדייט! תמיד תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע פגישות דרך האתר.