אתר הכרויות לחרדים

סיבת ההצלחה של אתר הכרויות לחרדים היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
גרושים וגרושות מהמגזר הדתי יעדיפו לצאת עם מי שמחפש פרק ב' בחייו.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר הכרויות לחרדים הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות ציבור הדתי לייט והחוזרים בשאלה (דתלש"ים) רואים את עצמם כחלק מהציבור הדתי ומעדיפים לחפש מישהו בוגר המגזר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי הלאומי ישנה פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לפחות דתיים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
ציבור נוסף שמשתמש באתר הכרויות לחרדים הוא ציבור החרדים המודרניים.
ציבור החרדים מודרניים המשתמשים גם בשירותי אתר הכרויות לחרדים הוא ציבור של חרדים פתוחים יותר מהציבור החרדי השמרני.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. כיוון שהשדכניות במגזר החרדי אינן מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים המודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות לחרדים.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות לחרדים

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם לאחר ההרשמה, בדרך כלל עוברים ליצירת פרופיל משתמש. אחרי יצירת הפרופיל, ניתן להתחיל לחפש בן/בת זוג. כאשר מאתרים פרופיל שנראה עם פוטנציאל התאמה אז ניתן לפתוח ביצירת קשר. השלב הבא והאחרון הינו קביעת דייט.
מומלץ להיזהר מאד מתי, עם מי והיכן קובעים פגישה כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות לחרדים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: אפשר לבצע הרשמה בחלק מהאתרים עם חשבון הפייסבוק. אם האתר אינו מאפשר הרשמה מהירה דרך הפייסבוק אז יש להירשם ידנית.
  2. בניית פרופיל משתמש: בפרופיל האישי מעלים הכול: מלל אודות, תמונות, וידיאו. יש לשים לב כי קיימת חשיבות רבה לתמונות ולכן מומלץ לבחור תמונות יפות במיוחד.
  3. חיפוש בן זוג: באתר הכרויות לחרדים קיים מבחר רב. יש להגדיר מראש מה הסגנון שמחפשים. חשוב לא לבחור לפי המראה החיצוני בלבד. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הם: השכלה, עיסוק, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל מה שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: אנחנו מדברים על יצירת קשר ראשונה. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להחל ביצירת קשר.
  5. צ'אט: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. שיחות עמוקות יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. פגישה: אם אתם מזהים פוטנציאל ממש חזק בשלב זה אז ניתן להתקדם לשלב הסופי שהוא פגישה. תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות דרך האתר.