אתר הכרויות לדתיים-מסורתיים

סיבת ההצלחה של אתר הכרויות לדתיים-מסורתיים היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. מי שמחפש באתר הכרויות לדתיים-מסורתיים מסנן מראש את תוצאות החיפוש לפי מה שמתאים לו.
אתר הכרות יקל על גרושים וגרושות, משום שיוכלו להגדיר מראש בחיפוש מה שהם צריכים, ולסנן לפי הפרופיל של המועמד מי שמתאים להם.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתר הכרויות לדתיים-מסורתיים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים הרוצים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות אתר הכרויות.
אתר הכרויות לדתיים-מסורתיים לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. ציבורי הדתי לייט והדתלשי"ם הם ציבורים בעלי אופי ייחודי משלהם.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי לאומי ישנה פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים לפחות דתיים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
מגזר נוסף שמשתמש באתר הכרויות לדתיים-מסורתיים הוא ציבור החרדים המודרניים.
החרדים המודרניים יחזיקו סמארטפון וילמדו לתואר.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתר הכרויות לדתיים-מסורתיים. כיוון שהשדכניות במגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים המודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות לדתיים-מסורתיים.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות לדתיים-מסורתיים

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. אחרי יצירת הפרופיל, ניתן להתחיל לחפש בן/בת זוג. כאשר מאתרים פרופיל שנראה עם פוטנציאל התאמה אז ניתן לפתוח ביצירת קשר. אם יצירת הקשר משביעה רצון אז ניתן לעבור לשלב הסופי שהוא קביעת פגישה פיזית.
יש כמובן להיזהר עם מי ואיפה קובעים פגישה כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות לדתיים-מסורתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. אם האתר אינו מאפשר הרשמה מהירה דרך הפייסבוק אז יש להירשם ידנית.
  2. בניית פרופיל משתמש: בשלב זה, מעלים לאתר את כל הנתונים הרלוונטיים לפרופיל האישי כגון תמונות, אודות, דעות ועוד. חשוב להעלות תמונות ווידיאו שלא ירתיעו את בני ובנות הזוג שיחפשו אותך.
  3. חיפוש בן/בת זוג: באתר הכרויות לדתיים-מסורתיים קיים מבחר רב. יש להגדיר באופן מוקדם איזה סגנון מחפשים. חשוב לא לבחור רק לפי המראה. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי להיעזר בהם הם: שנות לימוד, עיסוק, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל מה שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: אנחנו מדברים על יצירת קשר ראשונה. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להתחיל בהתכתבות.
  5. צ'אט: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. שיחות עמוקות יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. פגישה: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות דרך האתר.