אתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים

מטרת אתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

כך גם פועלים אתרי ההיכרויות.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים הינו פתרון מצוין לגרושים וגרושות הרוצים לפתוח פרק ב' בחייהם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות אתר הכרות.
אתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי הלאומי שוררת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים לדתיים פחות חזקים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
ציבור נוסף שמשתמש באתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים הינו הציבור החרדים מודרניים.
ציבור החרדים מודרניים המשתמשים גם בשירותי אתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים הוא ציבור של חרדים פתוחים יותר מהציבור החרדי השמרני.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים. כיוון שהשדכניות מהמגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים המודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. כאשר מוצאים פרופיל שנראה מתאים אז יש ליצור קשר עם הצד השני. קובעים דייט.
יש כמובן להיזהר עם מי ואיפה קובעים פגישה כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. הרשמה: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. עריכת פרופיל: בפרופיל האישי מעלים הכול: מלל אודות, תמונות, וידיאו. מומלץ לחשוב טוב לפני שמעלים תמונות ולבדוק האם התמונות יפות ומושכות.
  3. חיפוש בן/בת זוג: באתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים יש מבחר רב. יש להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. חשוב לא לבחור רק לפי המראה. מומלץ לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי להיעזר בהם הינם: שנות לימוד, עיסוק, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל פרט שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: אנחנו מדברים על יצירת קשר ראשונה. כאשר מזהים פוטנציאל לשני הכיוונים אז כדאי להתחיל ביצירת קשר.
  5. התכתבות: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. שיחות עמוקות יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. קביעת דייט: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תמיד תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות דרך האתר.