אתר הכרויות לדתיים בלבד

סיבת ההצלחה של אתר הכרויות לדתיים בלבד היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. מי שמחפש באתר הכרויות לדתיים בלבד מסנן מראש את תוצאות החיפוש לפי מה שמתאים לו.
אתר הכרויות לדתיים בלבד הינו פתרון מצוין לגרושים וגרושות הרוצים לפתוח פרק ב' בחייהם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר הכרויות לדתיים בלבד הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות ציבור הדתי לייט והחוזרים בשאלה (דתלש"ים) רואים את עצמם כחלק מהציבור הדתי ומעדיפים לחפש מישהו בוגר המגזר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי לאומי ישנה פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים לפחות דתיים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לחלוטין.
מגזר נוסף שמשתמש באתר הכרויות לדתיים בלבד הינו הציבור החרדים היותר פתוחים.
ציבור החרדים מודרניים המשתמשים גם בשירותי אתר הכרויות לדתיים בלבד הוא ציבור של חרדים פתוחים יותר מהציבור החרדי השמרני.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתר הכרויות לדתיים בלבד. כיוון שהשדכניות מהמגזר החרדי אינן מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים מודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות לדתיים בלבד.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות לדתיים בלבד

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם לאחר ההרשמה, בדרך כלל עוברים ליצירת פרופיל משתמש. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. כאשר מאתרים פרופיל שנראה עם פוטנציאל התאמה אז ניתן לפתוח ביצירת קשר. קובעים דייט.
מומלץ להיזהר מאד עם מי ואיפה קובעים דייט כי בסך הכול מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות לדתיים בלבד:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. עריכת פרופיל: בפרופיל האישי מעלים הכול: מלל אודות, תמונות, וידיאו. יש לשים לב כי קיימת חשיבות רבה לתמונות ולכן מומלץ לבחור תמונות יפות במיוחד.
  3. חיפוש בן זוג: באתר הכרויות לדתיים בלבד קיים הרבה מבחר. כדאי להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור לפי המראה בלבד. מומלץ לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הם: השכלה, עיסוק, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל מה שיכול ללמד על האופי הפנימי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: כאן הגענו לשלב המכריע של יצירת הקשר הראשונה. לאחר שיש התעניינות מצד בן הזוג השני כדאי להחל בהתכתבות.
  5. התכתבות: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. קשר מתקדם יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע דייטים באמצעות האתר.