אתר הכרויות לדתיים אקדמאים

סיבת ההצלחה של אתר הכרויות לדתיים אקדמאים היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתר הכרות יקל על גרושים וגרושות, משום שיוכלו להגדיר מראש בחיפוש מה שהם צריכים, ולסנן לפי הפרופיל של המועמד מי שמתאים להם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר הכרויות לדתיים אקדמאים הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות אתר הכרות.
בשנים האחרונות גם ציבור הדתיים לייט או החוזרים בשאלה מעדיף לחפש בן זוג באתר הכרויות לדתיים אקדמאים. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי הלאומי קיימת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לדתיים פחות חזקים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
מגזר נוסף שמשתמש באתר הכרויות לדתיים אקדמאים הוא ציבור החרדים המודרניים.
החרדים המודרניים יחזיקו סמארטפון וילמדו לתואר.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתר הכרויות לדתיים אקדמאים. מכיוון שהשדכניות מתוך המגזר החרדי אינן מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים מודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות לדתיים אקדמאים.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות לדתיים אקדמאים

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. אחרי יצירת הפרופיל, ניתן להתחיל לחפש בן/בת זוג. עוברים לשלב של יצירת קשר. קובעים דייט.
מומלץ להיזהר מאד מתי, עם מי והיכן קובעים פגישה כי בסך הכול מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות לדתיים אקדמאים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. יצירת פרופיל אישי: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. מומלץ לחשוב טוב לפני שמעלים תמונות ולבדוק האם התמונות יפות ומושכות.
  3. חיפוש בן/בת זוג: באתר הכרויות לדתיים אקדמאים קיים המון מבחר. כדאי להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. חשוב לא לבחור לפי המראה בלבד. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לבדוק בכובד ראש הם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל פרט שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: אנחנו מדברים על יצירת קשר ראשונה. לאחר שיש התעניינות מצד בן הזוג השני כדאי להחל בהתכתבות.
  5. צ'אט: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. שיחות עמוקות יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. פגישה: אם אתם מזהים פוטנציאל ממש חזק בשלב זה אז ניתן להתקדם לשלב הסופי שהוא פגישה. תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע דייטים דרך האתר.