אתר הכרויות לגרושים דתיים

סיבת ההצלחה של אתר הכרויות לגרושים דתיים היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. מי שמחפש באתר הכרויות לגרושים דתיים מסנן מראש את תוצאות החיפוש לפי מה שמתאים לו.
אתר הכרות יקל על גרושים וגרושות, משום שיוכלו להגדיר מראש בחיפוש מה שהם צריכים, ולסנן לפי הפרופיל של המועמד מי שמתאים להם.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתר הכרויות לגרושים דתיים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים המבקשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות אתר הכרות.
אתר הכרויות לגרושים דתיים לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי הלאומי שוררת פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לפחות דתיים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
מגזר נוסף שמשתמש באתר הכרויות לגרושים דתיים הוא ציבור החרדים היותר פתוחים.
ציבור החרדים מודרניים המשתמשים גם בשירותי אתר הכרויות לגרושים דתיים הוא ציבור של חרדים פתוחים יותר מהציבור החרדי השמרני.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתר הכרויות לגרושים דתיים. מכיוון שהשדכניות מתוך המגזר החרדי פחות מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים המודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות לגרושים דתיים.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות לגרושים דתיים

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. בכל אתר יש לייצר פרופיל אישי. אחרי יצירת הפרופיל, ניתן להתחיל לחפש בן/בת זוג. עוברים לשלב של יצירת קשר. אם יצירת הקשר משביעה רצון אז ניתן לעבור לשלב הסופי שהוא קביעת פגישה פיזית.
יש כמובן להיזהר מתי, עם מי והיכן קובעים פגישה כי בסך הכול מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות לגרושים דתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. יצירת פרופיל אישי: בפרופיל האישי מעלים הכול: מלל אודות, תמונות, וידיאו. מומלץ לחשוב טוב לפני שמעלים תמונות ולבדוק האם התמונות יפות ומושכות.
  3. חיפוש באתר: באתר הכרויות לגרושים דתיים קיים מבחר רב. יש להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור רק לפי המראה. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לבדוק בכובד ראש הם: שנות לימוד, מקצוע, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל פרט שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: אנחנו מדברים על יצירת קשר ראשונה. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להתחיל בהתכתבות.
  5. התכתבות: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. שיחות עמוקות יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: נראה לכם שיש כאן הצלחה פוטנציאלית? אז תתקדמו לדייט! תמיד תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות דרך האתר.