אתר הכרויות לבעלי תשובה

מטרת אתר הכרויות לבעלי תשובה בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

כך גם פועלים אתרי ההיכרויות.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. מי שמחפש באתר הכרויות לבעלי תשובה מסנן מראש את תוצאות החיפוש לפי מה שמתאים לו.
גרושים וגרושות מהמגזר הדתי יעדיפו לצאת עם מי שמחפש פרק ב' בחייו.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר הכרויות לבעלי תשובה הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות אתר הכרות.
אתר הכרויות לבעלי תשובה לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. ציבורי הדתי לייט והדתלשי"ם הם ציבורים בעלי אופי ייחודי משלהם.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי הלאומי שוררת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לאנשים פחות דתיים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לחלוטין.
ציבור נוסף שמשתמש באתר הכרויות לבעלי תשובה הינו הציבור החרדים מודרניים.
לעיתים קשה יותר לחרדים המודרניים למצוא שידוך במגזר החרדי, משום שלא כל משפחה חרדית תרצה חתן חרדי מודרני.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתר הכרויות לבעלי תשובה. כיוון שהשדכניות מתוך המגזר החרדי פחות מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים המודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות לבעלי תשובה.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות לבעלי תשובה

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. מתכתבים עם מועמדים פוטנציאלים. קובעים דייט.
מומלץ להיזהר מאד מתי, עם מי והיכן קובעים פגישה כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות לבעלי תשובה:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: חלק מהאתרים יסתפקו בהרשמה דרך הפייסבוק. באתרים האחרים יש לבצע הרשמה מלאה כולל מילוי פרטים אישיים כגון מצב משפחתי.
  2. עריכת פרופיל: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. מומלץ לחשוב טוב לפני שמעלים תמונות ולבדוק האם התמונות יפות ומושכות.
  3. חיפוש בן זוג: באתר הכרויות לבעלי תשובה יש מבחר רב. יש להגדיר באופן מוקדם איזה סגנון מחפשים. חשוב לא לבחור לפי המראה בלבד. מומלץ לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הינם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל פרט שיכול ללמד על האופי הפנימי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: שלב זה נועד ליצירת קשר ראשוני. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להתחיל ביצירת קשר.
  5. צ'אט: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. קשר מתקדם יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. פגישה: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע פגישות דרך האתר.