אתר הכרויות לבעלי תואר

למה צריכים בימינו אתר הכרויות לבעלי תואר? מדוע אי אפשר להסתפק באתרי ההיכרויות הרגילים? התשובה לכך נעוצה בעובדה שאקדמאים מחפשים אקדמאים.
אנשים שלומדים הינם אנשים עם שאיפות גדולות בנוגע לקריירה שלהם. הם התאמצו במשך שנים רבים בלימודם. סטודנטים רבים אפילו נוסעים לחו"ל לכמה שנים על מנת ללמוד במוסדות בעלי מוניטין.
הלימודים שינו את האופי שלהם לעדין ומלומד. מהסיבות הללו סטודנטים מחפשים להכיר מישהו הדומה להם. הם צריכים אנשים כמוהם שעברו את שנות הלימוד ושהם בשלב תחילת קריירה, ולרוב תהיה זו קריירה מכובדת.
אתר הכרויות לבעלי תואר הוקמו במיוחד על מנת לספק מענה אמתי לבעיה זו.
תופעה זו הינה נכונה לגבי כל סוגי האקדמאים מכל תחומי הלימודים ומכל המגזרים. זהו צורך משותף גם לאקדמאים דתיים, חרדים, גרושים ועוד. חלק גדול מאד מהסטודנטים ימצאו שאתר הכרויות לבעלי תואר הינם שימושיים מאד עבורם בגלל זה.

זמנם של ציבור האקדמאים עמוס ביותר. אתר מסודר בו יוכלו לבחור לעצמם בני זוג, יקל מאוד על ציבור האקדמאים ויחסוך להם זמן רב בפגישות מיותרות. יש להם את האפשרות לבצע חיפוש ממוקד באתר ולסנן מראש את המועמדים הלא רלוונטיים ובדרך הזו להימנע מדייטים מיותרים.
גרושים אקדמאים הם בבעיה. לעיתים הגירושים היו דווקא מפני שבן הזוג הקודם לא היה אקדמאי. על גרושים אקדמאים למצוא בני זוג עם מעמד כמוהם.
המענה המושלם לאנשים שהגיעו למצב זה הוא אתר הכרויות לבעלי תואר.

איך מגדירים אתר הכרויות לבעלי תואר?

ההגדרה הפשוטה היא אתרי הכרויות בהם רשומים אך ורק בעלי רקע אקדמאי כזה או אחר כל אחד פותח פרופיל, ומעלה תמונות וסרטונים מתאימים.