אתר הכרויות לאקדמאים

מדוע יש צורך באתר הכרויות לאקדמאים? מדוע אי אפשר להסתפק באתרי ההיכרויות הרגילים? התשובה לכך נעוצה בעובדה שאקדמאים מחפשים אקדמאים.
אנשים שלומדים הינם אנשים עם שאיפות גדולות בנוגע לקריירה שלהם. הם השקיעו מאמצים רבים במשך שנים בלימודם. סטודנטים רבים אפילו נוסעים לחו"ל לכמה שנים על מנת ללמוד במוסדות בעלי מוניטין.
אופי הסטודנטים משתנים לאורך תקופת לימודם והם הופכים ליותר משכילים ושקולים. לכן, ניתן להבין שאקדמאים מטבע הדברים מבינים שהם יסתדרו עם אנשים שעברו תהליך וניסיון חיים דומים. הם צריכים אנשים כמוהם שעברו את שנות הלימוד ושהם בשלב תחילת קריירה, ולרוב תהיה זו קריירה מכובדת.
אתר הכרויות לאקדמאים הוקמו במיוחד על מנת לספק מענה אמתי לבעיה זו.
תופעה זו הינה נכונה לגבי כל סוגי האקדמאים מכל תחומי הלימודים ומכל המגזרים. אין הבדל באם מדובר על סטודנטים דתיים או לא, סטודנטים לרפואה או למחשבים למשל. ישנם קבוצות בציבור האקדמאים שאתר הכרויות לאקדמאים יקל עליהם מאוד.

אקדמאים בדרך לומדים סביב השעון וגם לעיתים עובדים בערבים על מנת לממן את לימודם ולכן אין להם כמעט שום זמן פנוי. חיפוש בן או בת זוג דרך אתר אינטרנט יחסוך להם זמן יקר שאין להם כל כך. יש להם את האפשרות לבצע חיפוש ממוקד באתר ולסנן מראש את המועמדים הלא רלוונטיים ובדרך הזו להימנע מדייטים מיותרים.
לגבי אקדמאים שהתגרשו קיימת בעיה מסוימת. מצב כזה לעיתים קרובות קורה דווקא כאשר הבן זוג לא היה גם בעל רקע אקדמאי. על גרושים אקדמאים למצוא בני זוג עם מעמד כמוהם.
המענה המושלם לאנשים שהגיעו למצב זה הוא אתר הכרויות לאקדמאים.

מהם אתר הכרויות לאקדמאים?

אלו הם אתרי הכרויות המיועדים לציבור האקדמאים. הגולשים יוצרים קשר עם בן זוג מתאים, מתכתבים, ואף קובעים דייט.