אתר הכרויות לאקדמאיים

מדוע יש צורך באתר הכרויות לאקדמאיים? מדוע אי אפשר להסתפק באתרי ההיכרויות הרגילים? התשובה לכך נעוצה בעובדה שאקדמאים מחפשים אקדמאים.
אנשים אקדמאים בעלי רצון לבנות קריירה מוצלחת. הם השקיעו מאמצים רבים במשך שנים בלימודם. חלקם אף למד בחו"ל.
הסטודנטים עוברים תהליך של עידון האישיות במהלך תקופת לימודם והם הופכים ליותר משכילים. לכן, ניתן להבין שאקדמאים מטבע הדברים מבינים שהם יסתדרו עם אנשים שעברו תהליך וניסיון חיים דומים. הם צריכים אנשים כמוהם שעברו את שנות הלימוד ושהם בשלב תחילת קריירה, ולרוב תהיה זו קריירה מכובדת.
זו בדיוק הנקודה שגרמה לפתיחת אתר הכרויות לאקדמאיים שנותנים מענה ממוקד לאקדמאים.
הצורך הנפשי של ציבור האקדמאים למצוא בן זוג כמוהם, יאפיין את כל סוגי האקדמאים. זהו צורך משותף גם לאקדמאים דתיים, חרדים, גרושים ועוד. ישנם קבוצות בציבור האקדמאים שאתר הכרויות לאקדמאיים יקל עליהם מאוד.

זמנם של ציבור האקדמאים עמוס ביותר. אפשרות חיפוש זוגיות דרך אתר מקצועי הינה הקלה חשובה על האקדמאים בגלל בעיית חוסר הזמן וזה מעניק להם אפשרות לבצע חיפושים במשך מעט הזמן הפנוי שנותר להם. אפשר על ידי מידע מוקדם לחסוך פגישות מיותרות שמראש אינם מתאימות.
גרושים אקדמאים הם בבעיה. מצב כזה לעיתים קרובות קורה דווקא כאשר הבן זוג לא היה גם בעל רקע אקדמאי. השוני בין אקדמאים ללא אקדמאים יצר חוסר התאמה שהובילה לגירושים.
המענה המושלם לאנשים שהגיעו למצב זה הוא אתר הכרויות לאקדמאיים.

מהם אתר הכרויות לאקדמאיים?

אלו הם אתרי הכרויות המיועדים לציבור האקדמאים. דרך האתר הסטודנטים יכולים להציג את עצמם בצורה אופטימלית, לחפש בן/בת זוג הדומה להם בשאיפות ובאופי ובסופו של דבר לקבוע פגישות פיזיות.