אתר הכרויות דתי

סיבת ההצלחה של אתר הכרויות דתי היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתר הכרויות דתי הינו פתרון מצוין לגרושים וגרושות הרוצים לפתוח פרק ב' בחייהם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר הכרויות דתי הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים הרוצים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות אתר הכרויות.
אתר הכרויות דתי לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי הלאומי ישנה פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים לדתיים פחות חזקים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לחלוטין.
ציבור נוסף שמשתמש באתר הכרויות דתי הינו הציבור החרדים המודרניים.
לעיתים קשה יותר לחרדים המודרניים למצוא שידוך במגזר החרדי, משום שלא כל משפחה חרדית תרצה חתן חרדי מודרני.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. כיוון שהשדכניות במגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים מודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות דתי.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות דתי

יש אתרים הדורשים הרשמה מוקדמת. בכל אתר יש לייצר פרופיל אישי. אחרי יצירת הפרופיל, ניתן להתחיל לחפש בן/בת זוג. מתכתבים עם מועמדים פוטנציאלים. קובעים דייט.
מומלץ להיזהר מאד עם מי ואיפה קובעים פגישה כי בסך הכול מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות דתי:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. באתרים האחרים יש לבצע הרשמה מלאה כולל מילוי פרטים אישיים כגון מצב משפחתי.
  2. בניית פרופיל משתמש: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. מומלץ לחשוב טוב לפני שמעלים תמונות ולבדוק האם התמונות יפות ומושכות.
  3. חיפוש בן/בת זוג: באתר הכרויות דתי קיים המון מבחר. יש להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. חשוב לא לבחור לפי המראה החיצוני בלבד. מומלץ לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי להיעזר בהם הינם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל מה שיכול ללמד על האופי הפנימי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: שלב זה נועד ליצירת קשר ראשוני. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להחל בהתכתבות.
  5. התכתבות: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. קשר מתקדם יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. פגישה: אם אתם מזהים פוטנציאל ממש חזק בשלב זה אז ניתן להתקדם לשלב הסופי שהוא פגישה. תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות באמצעות האתר.