אתר הכרויות דתי מסורתי

סיבת ההצלחה של אתר הכרויות דתי מסורתי היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. מי שמחפש באתר הכרויות דתי מסורתי מסנן מראש את תוצאות החיפוש לפי מה שמתאים לו.
גרושים וגרושות מהמגזר הדתי יעדיפו לצאת עם מי שמחפש פרק ב' בחייו.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר הכרויות דתי מסורתי הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים הרוצים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות אתר הכרות.
אתר הכרויות דתי מסורתי לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי הלאומי שוררת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לדתיים פחות חזקים, יעדיפו דתיים לייט או דתלשי"ם למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
מגזר נוסף שמשתמש באתר הכרויות דתי מסורתי הינו הציבור החרדים המודרניים.
לעיתים קשה יותר לחרדים המודרניים למצוא שידוך במגזר החרדי, משום שלא כל משפחה חרדית תרצה חתן חרדי מודרני.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. מכיוון שהשדכניות המטפלות במגזר החרדי אינן מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים המודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות דתי מסורתי.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות דתי מסורתי

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם בכל אתר יש לייצר פרופיל אישי. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. כאשר מאתרים פרופיל שנראה עם פוטנציאל התאמה אז ניתן לפתוח ביצירת קשר. השלב הבא והאחרון הינו קביעת דייט.
יש כמובן להיזהר עם מי ואיפה קובעים דייט כי בסך הכול מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות דתי מסורתי:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: אפשר לבצע הרשמה בחלק מהאתרים עם חשבון הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. בניית פרופיל משתמש: בפרופיל האישי מעלים הכול: מלל אודות, תמונות, וידיאו. חשוב להעלות תמונות ווידיאו שלא ירתיעו את בני ובנות הזוג שיחפשו אותך.
  3. חיפוש בן זוג: באתר הכרויות דתי מסורתי קיים מבחר רב. כדאי להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור לפי המראה בלבד. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לבדוק בכובד ראש הינם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל פרט שיכול ללמד על האופי הפנימי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: שלב זה נועד ליצירת קשר ראשוני. לאחר שיש התעניינות מצד בן הזוג השני כדאי להחל בהתכתבות.
  5. צ'אט: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. שיחות עמוקות יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. פגישה: אם אתם מזהים פוטנציאל ממש חזק בשלב זה אז ניתן להתקדם לשלב הסופי שהוא פגישה. תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע דייטים דרך האתר.