אתר הכרויות דתיים

מטרת אתר הכרויות דתיים בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתר הכרות יקל על גרושים וגרושות, משום שיוכלו להגדיר מראש בחיפוש מה שהם צריכים, ולסנן לפי הפרופיל של המועמד מי שמתאים להם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתר הכרויות דתיים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים המבקשים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות גם ציבור הדתיים לייט או החוזרים בשאלה מעדיף לחפש בן זוג באתר הכרויות דתיים. ציבורי הדתי לייט והדתלשי"ם הם ציבורים בעלי אופי ייחודי משלהם.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי לאומי שוררת פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים לאנשים פחות דתיים, יעדיפו דתיים יותר חלשים למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לחלוטין.
ציבור נוסף שמשתמש באתר הכרויות דתיים הוא ציבור החרדים מודרניים.
ציבור החרדים מודרניים המשתמשים גם בשירותי אתר הכרויות דתיים הוא ציבור של חרדים פתוחים יותר מהציבור החרדי השמרני.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. מכיוון שהשדכניות מהמגזר החרדי פחות מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים המודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר הכרויות דתיים.

שלבי ההתנהלות באתר הכרויות דתיים

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. כאשר מוצאים פרופיל שנראה מתאים אז יש ליצור קשר עם הצד השני. קובעים דייט.
יש כמובן להיזהר עם מי ואיפה קובעים דייט כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר הכרויות דתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. יצירת פרופיל אישי: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. חשוב להעלות תמונות ווידיאו שלא ירתיעו את בני ובנות הזוג שיחפשו אותך.
  3. חיפוש בן/בת זוג: באתר הכרויות דתיים יש המון מבחר. יש להגדיר מראש מה הסגנון שמחפשים. חשוב לא לבחור רק לפי המראה. מומלץ לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הינם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל מה שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: שלב זה נועד ליצירת קשר ראשוני. כאשר מזהים פוטנציאל לשני הכיוונים אז כדאי להתחיל ביצירת קשר.
  5. צ'אט: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. שיחות עמוקות יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. פגישה: אם אתם מזהים פוטנציאל ממש חזק בשלב זה אז ניתן להתקדם לשלב הסופי שהוא פגישה. תמיד תוכלו להמשיך להתכתב ולקבוע דייטים דרך האתר.