אתר הכרויות אקדמאים

למה אנחנו זקוקים לאתר הכרויות אקדמאים? מה הסיבה שהאתרים הקונבנציונליים אינם מספיקים? התשובה לשאלה זו היא שאנשים אקדמאים לרוב יהיו מעוניינים באנשים שהם גם אקדמאים.
אנשים שלומדים הינם אנשים עם שאיפות גדולות בנוגע לקריירה שלהם. הם השקיעו מאמצים רבים במשך שנים בלימודם. חלקם אף למד בחו"ל.
אופי הסטודנטים משתנים לאורך תקופת לימודם והם הופכים ליותר משכילים ושקולים. מהסיבות הללו סטודנטים מחפשים להכיר מישהו הדומה להם. הם צריכים אנשים כמוהם שעברו את שנות הלימוד ושהם בשלב תחילת קריירה, ולרוב תהיה זו קריירה מכובדת.
זו בדיוק הנקודה שגרמה לפתיחת אתר הכרויות אקדמאים שנותנים מענה ממוקד לאקדמאים.
הצורך הנפשי של ציבור האקדמאים למצוא בן זוג כמוהם, יאפיין את כל סוגי האקדמאים. זהו צורך משותף גם לאקדמאים דתיים, חרדים, גרושים ועוד. נתח גדול של סטודנטים מכל התחומים מטבע הדברים ומהסיבות שפורטו לעיל ימצאו שאתר הכרויות אקדמאים הם פתרון מעולה לבעייתם.

אקדמאים בדרך לומדים סביב השעון וגם לעיתים עובדים בערבים על מנת לממן את לימודם ולכן אין להם כמעט שום זמן פנוי. חיפוש בן או בת זוג דרך אתר אינטרנט יחסוך להם זמן יקר שאין להם כל כך. הם יכולים לסנן מועמדים דרך האתר ולחסוך מעצמם פגישות המיועדות לכישלון.
גרושים אקדמאים הם בבעיה. יש סבירות גבוהה שמצב כזה התרחש בגלל שבן הזוג לא בא מעולם אקדמאי וזה גרם למתחים ולאי הבנות במשך הזמן. כיצד יצליחו גרושים אקדמאים למצוא בני זוג חדשים, מבלי להזדקק למשרד שידוכין?
המענה המושלם לאנשים שהגיעו למצב זה הוא אתר הכרויות אקדמאים.

מהם אתר הכרויות אקדמאים?

ההגדרה הפשוטה היא אתרי הכרויות בהם רשומים אך ורק בעלי רקע אקדמאי כזה או אחר דרך האתר הסטודנטים יכולים להציג את עצמם בצורה אופטימלית, לחפש בן/בת זוג הדומה להם בשאיפות ובאופי ובסופו של דבר לקבוע פגישות פיזיות.