אתר ההכרויות לדתיים

מטרת אתר ההכרויות לדתיים בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

כך גם פועלים אתרי ההיכרויות.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
גרושים וגרושות מהמגזר הדתי יעדיפו לצאת עם מי שמחפש פרק ב' בחייו.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתר ההכרויות לדתיים הוא פתרון מעולה גם לאקדמיים דתיים הרוצים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בצורה נוחה באמצעות אתר הכרויות.
אתר ההכרויות לדתיים לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי הלאומי קיימת פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים לפחות דתיים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
מגזר נוסף שמשתמש באתר ההכרויות לדתיים הוא ציבור החרדים המודרניים.
ציבור החרדים מודרניים המשתמשים גם בשירותי אתר ההכרויות לדתיים הוא ציבור של חרדים פתוחים יותר מהציבור החרדי השמרני.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. מכיוון שהשדכניות המטפלות במגזר החרדי אינן מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים המודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתר ההכרויות לדתיים.

שלבי ההתנהלות באתר ההכרויות לדתיים

בחלק גדול מהאתרים, יש צורך בהרשמה לפני תחילת השימוש באתר. בכל אתר יש לייצר פרופיל אישי. לאחר מכן מבצעים חיפוש בן זוג. כאשר מאתרים פרופיל שנראה עם פוטנציאל התאמה אז ניתן לפתוח ביצירת קשר. קובעים דייט.
מומלץ להיזהר מאד עם מי ואיפה קובעים פגישה כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתר ההכרויות לדתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: אפשר לבצע הרשמה בחלק מהאתרים עם חשבון הפייסבוק. באתרים האחרים יש לבצע הרשמה מלאה כולל מילוי פרטים אישיים כגון מצב משפחתי.
  2. בניית פרופיל משתמש: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. חשוב להעלות תמונות ווידיאו שלא ירתיעו את בני ובנות הזוג שיחפשו אותך.
  3. חיפוש בן זוג: באתר ההכרויות לדתיים יש הרבה מבחר. יש להגדיר מראש איזה סגנון מחפשים. אין לבחור רק לפי המראה. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לבדוק בכובד ראש הם: השכלה, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל פרט שיכול ללמד על האופי הפנימי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: שלב זה נועד ליצירת קשר ראשוני. כאשר מזהים פוטנציאל לשני הכיוונים אז כדאי להחל ביצירת קשר.
  5. צ'אט: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. שיחות עמוקות יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: אם אתם מזהים פוטנציאל ממש חזק בשלב זה אז ניתן להתקדם לשלב הסופי שהוא פגישה. תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות דרך האתר.