אתרי שידוכים למסורתיים

מטרת אתרי שידוכים למסורתיים בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
גרושים וגרושות מהמגזר הדתי יעדיפו לצאת עם מי שמחפש פרק ב' בחייו.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתרי שידוכים למסורתיים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמוהם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר הכרויות.
אתרי שידוכים למסורתיים לעיתים מושך דתיים לייט או דתלשי"ם כי יש בהם רצון להתחזק ולחזור ולהתקרב אל המגזר יותר. ציבורי הדתי לייט והדתלשי"ם הם ציבורים בעלי אופי ייחודי משלהם.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי הלאומי ישנה פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים לפחות דתיים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים פחות סגורים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
מגזר נוסף שמשתמש באתרי שידוכים למסורתיים הינו הציבור החרדים המודרניים.
החרדים המודרניים יחזיקו סמארטפון וילמדו לתואר.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. מכיוון שהשדכניות המטפלות במגזר החרדי פחות מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים המודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתרי שידוכים למסורתיים.

שלבי ההתנהלות באתרי שידוכים למסורתיים

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם בכל אתר יש לייצר פרופיל אישי. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. כאשר מוצאים פרופיל שנראה מתאים אז יש ליצור קשר עם הצד השני. אם יצירת הקשר משביעה רצון אז ניתן לעבור לשלב הסופי שהוא קביעת פגישה פיזית.
יש כמובן להיזהר מתי, עם מי והיכן קובעים פגישה כי בסך הכול מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתרי שידוכים למסורתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. הרשמה: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. אם האתר אינו מאפשר הרשמה מהירה דרך הפייסבוק אז יש להירשם ידנית.
  2. יצירת פרופיל אישי: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. יש לשים לב כי קיימת חשיבות רבה לתמונות ולכן מומלץ לבחור תמונות יפות במיוחד.
  3. חיפוש בן/בת זוג: באתרי שידוכים למסורתיים יש המון מבחר. יש להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. חשוב לא לבחור לפי המראה בלבד. מומלץ לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי להיעזר בהם הינם: שנות לימוד, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל פרט שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: כאן הגענו לשלב המכריע של יצירת הקשר הראשונה. אם מזהים התעניינות הדדית אז כדאי להתחיל ביצירת קשר.
  5. צ'אט: מומלץ ששלב ההתכתבות יהיה לקבלת מידע והתרשמות ראשונית. שיחות עמוקות יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תמיד תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע דייטים דרך האתר.