אתרי שידוכים לדתיים

סיבת ההצלחה של אתרי שידוכים לדתיים היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. כאשר בן או בת מבקרים באתר הכרויות לחפש חתן או כלה, הם יכולים להכיר מישהו או מישהי שמוצא/ת חן בעיניו/ה.
אתר הכרויות לדתיים

כך גם פועלים אתרי ההיכרויות.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתרי שידוכים לדתיים הינו פתרון מצוין לגרושים וגרושות הרוצים לפתוח פרק ב' בחייהם.
גרושים ללא ילדים יכולים למצוא רווקים בגיל מתבגר שמעוניינים להתחתן.
אתרי שידוכים לדתיים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים הרוצים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות ציבור הדתי לייט והחוזרים בשאלה (דתלש"ים) רואים את עצמם כחלק מהציבור הדתי ומעדיפים לחפש מישהו בוגר המגזר. ציבורי הדתי לייט והדתלשי"ם הם ציבורים בעלי אופי ייחודי משלהם.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי לאומי קיימת פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים לדתיים פחות חזקים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לחלוטין.
ציבור נוסף שמשתמש באתרי שידוכים לדתיים הוא ציבור החרדים היותר פתוחים.
לעיתים קשה יותר לחרדים המודרניים למצוא שידוך במגזר החרדי, משום שלא כל משפחה חרדית תרצה חתן חרדי מודרני.
החרדים המודרניים יחפשו בן זוג כמוהם, או בן זוג מהמגזר הדתי לאומי. מכיוון שהשדכניות מתוך המגזר החרדי אינן מתעסקות עם המגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים המודרניים נוח יותר למצוא את הזיווג באתרי שידוכים לדתיים.

שלבי ההתנהלות באתרי שידוכים לדתיים

יש אתרים הדורשים הרשמה מוקדמת. השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. אחרי יצירת הפרופיל, ניתן להתחיל לחפש בן/בת זוג. כאשר מוצאים פרופיל שנראה מתאים אז יש ליצור קשר עם הצד השני. השלב הבא והאחרון הינו קביעת דייט.
יש כמובן להיזהר עם מי ואיפה קובעים דייט כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא מכירים במציאות.

כיצד מנהלים את הפעולות באתרי שידוכים לדתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: אפשר לבצע הרשמה בחלק מהאתרים עם חשבון הפייסבוק. באתרים האחרים יש לבצע הרשמה מלאה כולל מילוי פרטים אישיים כגון מצב משפחתי.
  2. בניית פרופיל משתמש: בשלב זה, מעלים לאתר את כל הנתונים הרלוונטיים לפרופיל האישי כגון תמונות, אודות, דעות ועוד. חשוב להעלות תמונות ווידיאו שלא ירתיעו את בני ובנות הזוג שיחפשו אותך.
  3. חיפוש בן/בת זוג: באתרי שידוכים לדתיים יש הרבה מבחר. יש להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור רק לפי המראה. מומלץ מאד לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי להיעזר בהם הינם: שנות לימוד, מקצוע, התנהגות בסרטונים שהועלו, וכל פרט שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: אנחנו מדברים על יצירת קשר ראשונה. כאשר מזהים פוטנציאל לשני הכיוונים אז כדאי להתחיל בהתכתבות.
  5. התכתבות: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. קשר מתקדם יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות באמצעות האתר.