אתרי הכרויות לרציניים

עולם האינטרנט פתח בפני הפנויים והפנויות עולם שלם של אפשרויות הכרות. כיום מאגרי הפנויים והפנויות לא שייכים רק לשדכנים ושדכניות, אלא נגישים לציבור הרחב בזכות כל אתרי הכרויות לרציניים הקיימים. אתרי הכרויותשדכנית מרוויחה מכל שידוך אלפי שקלים. שידוך שנעשה על ידי שדכנית, הוא מקור הרווח והפרנסה של השדכנית. בדרך כלל תמיד תוכלו למצוא אתרי הכרויות לרציניים שפועלים בחינם, מתוך אינטרס חיובי לעזור לפנויים ופנויות.

סכום הכסף שגובים אתרי הכרויות לרציניים משתנה מאתר לאתר.

אתרי הכרויות לרציניים פותחים בפני פנויים/ות עולם שלם של אפשרויות.

האם אתרי הכרויות לרציניים הינם עניין חיובי?

הבסיס עליו מתבסס הרעיון של אתרים מסוג זה הוא בסיס טוב. באתר האינטרנט יכול מועמד להיראות יפה, אולם בעת המפגש פנים מול פנים, לא יהיו לבני הזוג תחושת משיכה.

באתרי הכרויות לרציניים אפשר לעשות "יחצנות" טובה: לשים תמונות יפות מלאות בחיוכים, סרטונים נחמדים, אך כאשר אותו מועמד שבתמונות הפרופיל נראה אדם שמח ומאושר נפגש עם הבחורה, הוא יכול להתגלות כאדם מדכא ומשעמם.

אתרי הכרויות לרציניים הינם דבר חיובי, אך יש להתנהל בהם בצורה חכמה

כדאי להשקיע זמן ולראות את הסרטונים שהמועמד מעלה לרשת, ואת כל אלבומי התמונות שהמועמד מעלה לאלבומים בפייסבוק. אתרי הכרויות לרצינייםמתנהלים בדיוק כמו מעסיק מקצועי שמחפש מועמד לעבודה, כלומר הוא ייכנס לדף הפייסבוק, ולערוץ היו טיוב של המועמד כדי לקבל את כל המידע עליו. מטרת החיפוש באתרי הכרויות לרציניים, היא מציאת בן זוג איכותי.

לפני שמתחילים את החיפוש באתרי הכרויות לרציניים, יש להגדיר מטרה ברורה

אתרי הכרויותצריך להבין שהמראה החיצוני של המועמד הוא לא העיקר. האם בן זוג, שנראה "חתיך" ומרשים בפרופיל באתרי הכרויות לרציניים, יהיה שותף מעניין לשיחה במפגש אמתי? האם המועמד מסוגל להיות שותף בניהול חיי משפחה?

כאשר מתחילים לחפש, יש ליצור לעצמנו חתך של הגדרות: השכלה, מגזר, עיסוק ועוד.

לפעמים כדאי לקחת מאמנת אישית בתקופת חיפוש בן הזוג אפשר בקלות להתמכר לאתרי הכרויות לרציניים, ולבזבז את הזמן על קשרים והתכתבויות שלא יביאו לקשר אמתי. אימון אישי לחיפוש בן זוג, יכוון מה לחפש בבן הזוג. שלב חשוב מאוד בחיפוש אחר בן זוג, הוא התנהגות נאותה בזמן הדייט.

כאשר חוזרים שוב ושוב על אותם טעויות בדייט, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי שיכוון כיצד להתנהג בדייטים. מי שסובל מחוסר רגישות לזולת, עלול להתקשות מאוד במציאת בן זוג, משום שכל פגישה תסתיים בכישלון, ותחושת עלבון או חוסר התאמה של הצד השני. יש מצבים בהם מומלץ לקחת פסק זמן מדייטים, ולהתמקד בתיקון טעויות ביחסים בינאישיים.

חשוב מאוד לא להפוך אתרי הכרויות לרציניים להתמכרות

לפעמים אפשר לבלות שעות על גבי שעות בשיטוט באתרי הכרויות לרציניים, כשהמניע, הוא לא באמת רצון להכיר. התמכרות לאתרי הכרויות לרציניים היא התמכרות מסוכנת, שעלולה ליצור מפח נפש הן לגולש עצמו, והן מצד מי שהוא יוצר איתן קשרים שלא מובילים לכלום.

כשמתחילים להשתמש באתרי הכרויות לרציניים, יש לנסח כללים ברורים מה חשוב לנו ובעיקר להקציב זמן לעניין, והאם אנחנו באמת רציניים ברצון שלנו להכיר על מנת להתחתן.