אתרי הכרויות לסטודנטים

למה אנחנו זקוקים לאתרי הכרויות לסטודנטים? למה אתרי הכרויות רגילים לא מספיקים? התשובה לכך נעוצה בעובדה שאקדמאים מחפשים אקדמאים.
אנשים אקדמאים בעלי רצון לבנות קריירה מוצלחת. הם השקיעו מאמצים רבים במשך שנים בלימודם. סטודנטים רבים אפילו נוסעים לחו"ל לכמה שנים על מנת ללמוד במוסדות בעלי מוניטין.
הסטודנטים עוברים תהליך של עידון האישיות במהלך תקופת לימודם והם הופכים ליותר משכילים. הם מחפשים בן זוג שיהיה כמוהם. על מנת לבנות זוגיות חזקה, סטודנט/ית חייב/ת לנסות ולהכיר בן/בת זוג שנמצא באותה רמת השכלה ושגם בשלבי פתיחה בקריירה רצינית.
אתרי הכרויות לסטודנטים הוקמו במיוחד על מנת לספק מענה אמתי לבעיה זו.
הצורך הנפשי של ציבור האקדמאים למצוא בן זוג כמוהם, יאפיין את כל סוגי האקדמאים. אין הבדל באם מדובר על סטודנטים דתיים או לא, סטודנטים לרפואה או למחשבים למשל. ישנם קבוצות בציבור האקדמאים שאתרי הכרויות לסטודנטים יקל עליהם מאוד.

זמנם של ציבור האקדמאים עמוס ביותר. חיפוש בן או בת זוג דרך אתר אינטרנט יחסוך להם זמן יקר שאין להם כל כך. יש להם את האפשרות לבצע חיפוש ממוקד באתר ולסנן מראש את המועמדים הלא רלוונטיים ובדרך הזו להימנע מדייטים מיותרים.
גרושים אקדמאים הם בבעיה. יש סבירות גבוהה שמצב כזה התרחש בגלל שבן הזוג לא בא מעולם אקדמאי וזה גרם למתחים ולאי הבנות במשך הזמן. כיצד יצליחו גרושים אקדמאים למצוא בני זוג חדשים, מבלי להזדקק למשרד שידוכין?
הפתרון לגרושים אקדמאים הוא אתרי הכרויות לסטודנטים.

איך מגדירים אתרי הכרויות לסטודנטים?

לאתרים אלו נרשמים אקדמאים מכל הציבורים. הגולשים יוצרים קשר עם בן זוג מתאים, מתכתבים, ואף קובעים דייט.