אתרי הכרויות למסורתיים

סיבת ההצלחה של אתרי הכרויות למסורתיים היא ההזדמנות להכיר, לפגוש את בת/בן הזוג העתידי. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

מי שרוצה להתחתן מחפש מי שתמצא חן בעניו, ואורח חייה מתאים לו.
ישנם קבוצות שונות במגזר הדתי: חרדים (החרדים החברים באתרי הכרויות לדתיים יהיו לרוב חרדים מודרניים), דתיים לאומיים, מסורתיים, דתלשי"ם. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
אתר הכרות יקל על גרושים וגרושות, משום שיוכלו להגדיר מראש בחיפוש מה שהם צריכים, ולסנן לפי הפרופיל של המועמד מי שמתאים להם.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתרי הכרויות למסורתיים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים שמחפשים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות ציבור הדתי לייט והחוזרים בשאלה (דתלש"ים) רואים את עצמם כחלק מהציבור הדתי ומעדיפים לחפש מישהו בוגר המגזר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
מתוך הנחה שבחלק מהציבור הדתי לאומי קיימת פתיחות למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לדתיים פחות חזקים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לגמרי.
מגזר נוסף שמשתמש באתרי הכרויות למסורתיים הוא ציבור החרדים היותר פתוחים.
ציבור החרדים מודרניים המשתמשים גם בשירותי אתרי הכרויות למסורתיים הוא ציבור של חרדים פתוחים יותר מהציבור החרדי השמרני.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתרי הכרויות למסורתיים. מכיוון שהשדכניות המטפלות במגזר החרדי אינן מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או החרדי המודרני, יהיה לחרדים המודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתרי הכרויות למסורתיים.

שלבי ההתנהלות באתרי הכרויות למסורתיים

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם השלב השני הוא יצירת פרופיל אישי באתר. לאחר מכן מבצעים חיפוש בן זוג. מתכתבים עם מועמדים פוטנציאלים. השלב הבא והאחרון הינו קביעת דייט.
מומלץ להיזהר מאד מתי, עם מי והיכן קובעים פגישה כי בסך הכול מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתרי הכרויות למסורתיים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. עריכת פרופיל: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. יש לשים לב כי קיימת חשיבות רבה לתמונות ולכן מומלץ לבחור תמונות יפות במיוחד.
  3. חיפוש באתר: באתרי הכרויות למסורתיים קיים המון מבחר. כדאי להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. חשוב לא לבחור לפי המראה בלבד. מומלץ לשים לב לפרטים הקטנים ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הינם: שנות לימוד, עיסוק, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל מה שיכול לעזור להגדיר את האופי של המועמד/ת.
  4. שלב יצירת הקשר: כאן הגענו לשלב המכריע של יצירת הקשר הראשונה. לאחר שיש התעניינות מצד בן הזוג השני כדאי להחל ביצירת קשר.
  5. צ'אט: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. קשר מתקדם יותר מומלץ לעשות פנים מול פנים בדייט.
  6. פגישה: קיבלתם רושם חיובי על בן הזוג מההתכתבות? קדימה לדייט! תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע פגישות דרך האתר.