אתרי הכרויות למבוגרים

אתרי הכרויות למבוגרים הופכים את מלאכת החיפוש של החצי השני לקלה יותר. כיום מאגרי הפנויים והפנויות לא שייכים רק לשדכנים ושדכניות, אלא נגישים לציבור הרחב בזכות כל אתרי הכרויות למבוגרים הקיימים. אתרי הכרויותאתרי הכרויות למבוגרים הם למעשה שכלול של המושג "שדכנות". שידוך שנעשה על ידי שדכנית, הוא מקור הרווח והפרנסה של השדכנית. בדרך כלל תמיד תוכלו למצוא אתרי הכרויות למבוגרים שפועלים בחינם, מתוך אינטרס חיובי לעזור לפנויים ופנויות.

סכום הכסף שגובים אתרי הכרויות למבוגרים משתנה מאתר לאתר.

אתרי הכרויות למבוגרים פותחים בפני פנויים/ות עולם שלם של אפשרויות.

האם אתרי הכרויות למבוגרים הינם עניין חיובי?

האם אתרי הכרויות למבוגרים הינם דבר טוב או דבר רע? לפעמים נוצר פער בין הרושם שמקבלים על המועמד בתקופת ההתכתבות הווירטואלית, לבין המציאות המתגלה בעת פגישות הדייט.

באתרי הכרויות למבוגרים אפשר לעשות "יחצנות" טובה: לשים תמונות יפות מלאות בחיוכים, סרטונים נחמדים, אך כאשר אותו מועמד שבתמונות הפרופיל נראה אדם שמח ומאושר נפגש עם הבחורה, הוא יכול להתגלות כאדם מדכא ומשעמם.

אתרי הכרויות למבוגרים הינם דבר טוב, אבל צריך להשתמש בהם בצורה נכונה

יש לזכור שהפרופיל של המועמד באתרי הכרויות למבוגרים, מהווה "כרטיס הביקור" שלו. אתרי הכרויות למבוגריםמתנהלים בדיוק כמו מעסיק מקצועי שמחפש מועמד לעבודה, כלומר הוא ייכנס לדף הפייסבוק, ולערוץ היו טיוב של המועמד כדי לקבל את כל המידע עליו. החיפוש אחר הבן זוג, צריך להיות דומה לחיפוש אחר עובד.

דבר ראשון לפני שניגשים אל אתרי הכרויות למבוגרים, כדאי לדעת מה מחפשים

אתרי הכרויותצריך להבין שהמראה החיצוני של המועמד הוא לא העיקר. האם בן זוג, שנראה "חתיך" ומרשים בפרופיל באתרי הכרויות למבוגרים, יהיה שותף מעניין לשיחה במפגש אמתי? כיצד יגיב המועמד במסגרת אתרי הכרויות למבוגרים על איחור לפגישה, או על דבר שמתנהל בניגוד לשביעות רצונו?

לאתרי הכרויות למבוגרים יש יתרון בכך שניתן להגדיר מראש את חתך החיפוש וההגדרות, ובכך לחסוך זמן של פגישות מיותרות.

לפעמים כדאי לקחת מאמנת אישית בתקופת חיפוש בן הזוג כאשר רואים שמבזבזים זמן על קשרים שלא יוצא מהם כלום, כדאי לשקול לפנות לאימון אישי. אימון אישי לחיפוש בן זוג, יכוון מה לחפש בבן הזוג. שלב חשוב מאוד בחיפוש אחר בן זוג, הוא התנהגות נאותה בזמן הדייט.

כאשר חוזרים שוב ושוב על אותם טעויות בדייט, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי שיכוון כיצד להתנהג בדייטים. ישנם אנשים עם תקשורת בינאישית לקויה, שצריכים ללמוד כיצד להיות רגישים לזולתם. יש אנשים שזקוקים לתקופה מסוימת של אימון ותרגול של יחסים בינאישיים.

חשוב מאוד לא להפוך אתרי הכרויות למבוגרים להתמכרות

לפעמים אפשר לבלות שעות על גבי שעות בשיטוט באתרי הכרויות למבוגרים, כשהמניע, הוא לא באמת רצון להכיר. לפעמים בילוי של שעות על גבי שעות באתרי הכרויות למבוגרים מראה על סוג מסוים של התמכרות.

כשמתחילים להשתמש באתרי הכרויות למבוגרים, יש להציב מטרות ברורות וכמה זמן אנחנו משקיעים בזה, ואם באמת רוצים לחפש בן זוג לחיים או שאנחנו עדיין לא באמת מוכנים.