אתרי הכרויות לחרדים

מטרת אתרי הכרויות לחרדים בתקופתנו היא להעניק יכולת לבני ובנות הציבור הדתי להכיר אחד את השני על מנת להתחתן. אחרי שמכירים ומוצאים חן אחד בעיני השני אז יכולים להתקדם עוד שלב אל עבר החופה.
אתר הכרויות לדתיים

כך גם פועלים אתרי ההיכרויות.
אחד מהדברים החשובים באתר הכרות לציבור הדתי הוא שמגדירים כל חבר לאיזה קבוצה הוא שייך. כל בן אדם השייך לקבוצה במגזר הדתי יעדיף להכיר בן זוג מתוך הקבוצה שלו.
גרושים וגרושות מהמגזר הדתי יעדיפו לצאת עם מי שמחפש פרק ב' בחייו.
לעיתים, גם גרושים ולעיתים אלמן או אלמנה גם יחפשו להתחתן בשנית.
אתרי הכרויות לחרדים הוא פתרון טוב גם לאקדמיים דתיים המבקשים אקדמיים כמותם. הם יוכלו לעשות זאת בקלות רבה באמצעות אתר הכרויות.
בשנים האחרונות ציבור הדתי לייט והחוזרים בשאלה (דתלש"ים) רואים את עצמם כחלק מהציבור הדתי ומעדיפים לחפש מישהו בוגר המגזר. דתי לייט או דתל"ש מצד אחד מנהלים אורח חיים פחות דתי, אך מצד שני יש להם מאפיינים משלהם: הקשר עם משפחתם הדתיות, ביקורים בשבתות אצל ההורים הדתיים וזיקה מסוימת לדת.
כיוון שבחלק מהציבור הדתי הלאומי שוררת פתיחות מסוימת למציאות של נישואים בין דתיים חזקים לדתיים פחות חזקים, יעדיפו אנשים שגדירים את עצמם כפחות דתיים למצוא בני זוג דתיים מודרניים מאשר בני זוג חילוניים לחלוטין.
ציבור נוסף שמשתמש באתרי הכרויות לחרדים הינו הציבור החרדים המודרניים.
החרדים המודרניים יחזיקו סמארטפון וילמדו לתואר.
נוח יותר לחרדים המודרניים להירשם לאתרי הכרויות לחרדים. כיוון שהשדכניות מהמגזר החרדי פחות מתעסקות עם רווקים ורווקות מהמגזר הדתי לאומי או חרדי מודרני, יהיה לחרדים מודרניים קל יותר למצוא את הזיווג באתרי הכרויות לחרדים.

שלבי ההתנהלות באתרי הכרויות לחרדים

ישנם אתרי הכרויות שמבקשים הרשמה לפני שיהיה ניתן להשתמש בשירותיהם לאחר ההרשמה, בדרך כלל עוברים ליצירת פרופיל משתמש. בשלב זה, אפשר להתחיל לגלוש באתר ולהתחיל בחיפושים אחרי בן או בת זוג מתאים/מה. כאשר מוצאים פרופיל שנראה מתאים אז יש ליצור קשר עם הצד השני. אם יצירת הקשר משביעה רצון אז ניתן לעבור לשלב הסופי שהוא קביעת פגישה פיזית.
מומלץ להיזהר מאד עם מי ואיפה קובעים דייט כי בסופו של דבר מדובר באנשים שלא יודעים עליהם הרבה מעבר למה שראינו באתר.

כיצד מנהלים את הפעולות באתרי הכרויות לחרדים:

אתר הכרויות לדתיים

  1. רישום באתר: בחלק מהאתרים ניתן להירשם באמצעות חשבון הפייסבוק. בחלק אחר צריך למלא פרטים כולל מין ומצב משפחתי.
  2. יצירת פרופיל אישי: בשלב יצירת הפרופיל זה הזמן לתאר את עצמכם בצורה המדויקת ביותר בעזרת נתונים, תמונות ועוד. חשוב להעלות תמונות ווידיאו שלא ירתיעו את בני ובנות הזוג שיחפשו אותך.
  3. חיפוש באתר: באתרי הכרויות לחרדים קיים הרבה מבחר. כדאי להגדיר באופן מוקדם מה הסגנון שמחפשים. אין לבחור רק לפי המראה. מומלץ מאד לשים לב לכל מידע ועל האופי של בן הזוג. נתונים שכדאי לשים לב אליהם הם: השכלה, עיסוק, התנהגות בסרטוני הווידאו, וכל פרט שיכול ללמד על האופי הפנימי של המועמד/ת.
  4. יצירת קשר: אנחנו מדברים על יצירת קשר ראשונה. לאחר שיש התעניינות מצד בן הזוג השני כדאי להתחיל ביצירת קשר.
  5. התכתבות: מומלץ במהלך ההתכתבות הראשונית לשאול פרטים כלליים. קשר מתקדם יותר מומלץ להשאיר לפגישות הפיזיות.
  6. קביעת דייט: נראה לכם שיש כאן הצלחה פוטנציאלית? אז תתקדמו לדייט! תוכלו להמשיך לשוחח דרך הצ'אט ולקבוע דייטים באמצעות האתר.